Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

hodnocení

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

Davidova Stránka (autor tématu) 19 před 7 roky

Určitě i jiní uvítají možnost hodnotit/komentovat i účastníky mimo proběhlý obchod - např. ty jedince, kteří přeposlali odkaz/tip na něco, co shání někdo jiný nebo na ty jedince, kteří slíbili, že přijedou a pak se už neozvali.

Michaela 104 před 7 roky

...anebo např. ty, kteří něco nabízejí, smluví si s Vámi schůzku a nechají Vás čekat. Zlobí totiž nejenom zájemci, ale i dárci. Je to osobní zkušenost - paní si myslela, že mě nechá čekat přes hodinu a přišlo jí to úplně normální ! Asi si myslela, že když něco nabízí, že s tím automaticky souvisí takové neuctivé a pohrdavé jednání...smutné. A já vlastně neměla žádnou možnost jí to napsat do hodnocení. Možnost negativně ohodnotit mají totiž pouze dárci nespolehlivé zájemce, ale když se to stane naopak, tak ta možnost není.

Eva* 172 před 7 roky

Dřív tady ta možnost byla. Nedělalo to dobrotu. Lidé se mstili, pokud něco nedostali nebo dostali jiné než pozitivní hodnocení, pak dárci udělili hodnocení negativní.

Michaela 104 před 7 roky

Hm, špatné jednání je na obou stranách....a jak pak odlišit zlého člověka, který se jen mstí, že něco nedostal, a poctivého, který jako "blbec" přesně podle domluvy čeká a dárce se k němu zachová jako hulvát....nevím....

Aneta Kuncová 21 před 7 roky

Michaelo, už se mi několikrát osvědčilo, že je dobré předat si telefonní kontakt, nikdy nevíte, co se může stát a když pak čekáte, stačí zavolat a dozvíte se aktuální situaci a podle toho se můžete zařídit... většina nespolehlivých se projeví již během e-mailové komunikace, pokud nedojde k domluvenému setkání, bývá to většinou vlivem nějaké neočekávatelné situace, alespon podle mých zkušeností...

Michaela 104 před 7 roky

Aneto, telefonní kontakt jsme měly, a domluvenou schůzku. A já čekala, a čekala, a paní telefon nebrala, ani mi nenapsala, až po docela dlouhé době mého čekání, kdy jsem jí průběžně neúspěšně telefonovala, mi přistála strohá smska, že tam, na setkání, bude až za další skoro hodinu...žádná omluva, nic, jen oznámení a očekávání, že budu stát na místě celkem asi hodinu a půl. No prostě děs, běs. Ano, stát se může cokoliv, ale volám, píšu, omluvím se, chovám se slušně a ohleduplně...

Aneta Kuncová 21 před 7 roky

Michaelo, také už jsem se nejednou dostala do situace, kdy jsem čekala a druhý člověk nepřišel a telefon nezvedal, v takové chvíli tomu dám 15 minut a odcházím... někdo se ještě zpětně ozve s omluvou a třeba i domluvíme další schůzku, někdo se už neozve vůbec, s někým druhá schůzka vyjde, s někým ani to ne... stává se, zamrzí to, ale nedělám si z toho velkou hlavu... Pokud jsme domluvení pár dní předem, většinou daného člověka kontaktuji ještě v den schůzky, abych se ujistila, že to platí, každému se může stát, že zapomene... a i to už se mi několikrát stalo, že v den schůzky už člověk nereagoval...

Martina 131 před 7 roky

Davide,trochu teď odbočím. Tvůj nápad se mi líbí. Jen,aby jsi věděl.

Davidova Stránka (autor tématu) 19 před 7 roky

Je zajímavé, že se tady rozebírá ta "negativnější" možnost. Spíš jsem si říkal, že by byly příjemné pochvaly navíc než mstění, se kterým je to vždy o lidech. Taky už jsem dostal několik velmi zvláštních mailů - osobitých projevů zájmu o věc nebo výčitek nebo soucit vyvolávajících. Osobně mám radši příjemné a slušné jednání, ale také si nemusíme s každým sednout a je dětinské se za to hned mstít. No nic - Užívejme to, co je. Je to i tak moc šikovně udělané.

Maqi89 135 před 7 roky

@Davidova Stránka: Tak tak

Také je mi líto, že poslední dobou do "normálních" diskuzí píšou lidé úplně mimo téma jen proto, že mají na někoho zlost (od toho je tady přece sekce "Negativní zkušenosti"), a nebojí se přitom sáhnout po ostrých slovech a jít až za hranici slušného chování. .

Ale jak píšete, je to o lidech. Člověk se zde dobrovolně vystavuje riziku, že narazí na "blbce". Ale musím říct, že dle mých zkušeností je takových "škodičů" zatím menšina, bohudík.

Davidova Stránka (autor tématu) 19 před 7 roky

Ad Michaela, první příspěvek - teď aktuálně řeším tři věci, o které jsem projevil zájem a jednu paní, která projevila zájem o několik věcí ode mě. Domluvili jsme si (sice někdy zdlouhavě), že si věci předáme nebo si přijedu - a pak je komunikace najednou utnutá, nezvedání telefonu, neodpovídání na SMSky, nezaslání adresy, nereagování na znovuprojevený zájem přes inzerát (pokud ještě existuje)... Taky radši uděluji pozitivní hodnocení, ale u dárců chybí jakákoliv možnost upozornit další účastníky na nekorektní chování, je jen možnost negativního hodnocení u zájemce.
Co kdyby bylo možné použít nové tlačítko "Pošťouchnout" - na připomenutí se, kdy by adresát dostal jen avízo - bez nevhodných komentářů. Ale je otázka, zda by to pomohlo.
No nic - přeji všem jen ty příjemné zkušenosti.

Maqi89 135 před 7 roky

Tlačítko "pošťouchnout" se mi moc líbí

Myslím, že neschopnost domluvit se a komunikovat tkví především v tom, že zájemce by věc pouze chtěl, ale už nedomyslí, že si pro ni taky musí přijet a najednou se mu nechce...

Já mám teď u téměř všech inzerátů alespoň jednoho zájemce, ale komunikace s nimi nějak vázne, takže asi budu zase čekat, až platnost nabídek vyprší.

Davidova Stránka (autor tématu) 19 před 7 roky

Nechce se mi už zakládat zase nové téma... Ale trochu to souvisí.
Z mého úhlu pohledu je bodové hodnocení jen pro legraci, protože při porovnání s jinými profily v tom nevidím logický systém a transparentní pravidla. Navrhoval jsem soukromě adminum sponzorovanou soutěž navázanou na bodové hodnocení, ale zůstalo to bez odezvy stejně jako i jiné podněty. Stálo by zato vědět, kdo stránky vytvořil a provozuje. Je dobré využívat nápadů uživatelů a jejich snahy o zlepšení... Jde přeci o zajímavou sociální skupinu a svým způsobem o tým.

Martina 131 před 7 roky

Nebo soutěž o největší kuriozitu,některé inzeráty jsou opravdu originální.

Tomáš 421 před 7 roky

Já bych mezi kuriozity přidal i mnohé diskuzní komentáře a témata.

Akela 616 před 7 roky

Admin Petr 253 před 7 roky

@Davidova Stránka: mrkněte do emailu, máte tam odpověď, návrh je to jistě zajímavý. Obecně podněty určitě neignorujeme, občas se může stát, že v diskuzi proklouznou naší pozornosti, ale spíš to bude tím, že nejen podnětů, ale hlavně dotazů a proseb chodí hodně, tak s rychlostí komunikace nejsme zrovna extratřídy. Aktuálně je totiž administrativa primárně na mě. Z toho vyplývá, že pokud byste s tím chtěl kdokoliv trochu pomoct, každý ruka je vítaná.

Davidova Stránka (autor tématu) 19 před 7 roky

Hezké @Tomáš, @Martina - a další Díky @Petr.
Snad moc nepředbíhám, ale - Kdo chce v rámci týmové práce jakkoliv pomoci se soutěží (invencí počínaje), nechť se mi sem ozve.

Martina 131 před 7 roky

Davide i já sem chodím ráda trávit volný čas.Člověk má asi dělat to,co ho baví...

Karel Nezbeda 12 před 7 roky

A já už chápu Michaelu, která mne nechala čekat na smluveném místě a zatím co já jsem ještě čekal, ona již psala negativní hodnocení. Je to msta za někoho, nebo v případě že to nestihla pravidlo - útok je nejlepší obrana?

Tomáš 421 před 7 roky

@Karel: Některé ženské mají mindráky z chlapů. Neřešte to. Blacklist to jistí.

Martina 131 před 7 roky

Marketingový nadšenec,tak se teď říká nástěnkáři.