Když se vám přihlásí zájemci, ze kterých si vyberete toho, kterému chcete věc darovat, dohodněte si s ním nejdřív podmínky předání. Když jste dohodnuti, inzerát ještě nemažte, ale proveďte u něj rezervaci pro zájemce, ve které si zvolte na kolik dní má platit, čímž do té doby skryjete své kontaktní údaje i možnost vám poslat zprávu. Můžete zde i vybrat uživatele, kterému jste věc slíbili (informaci vidíte pouze vy) a klidně si i připište soukromou poznámku (např. místo a termín předání). Když věc předáte, inzerát ukončete a vyberte nového majitele. Pokud by to nedopadlo, můžete kliknout na „Zrušit rezervaci“. Tím se inzerát opět zpřístupní ostatním uživatelům a vy tak můžete počkat na dalšího zájemce.
Po přihlášení ve svém profilu najdete inzerát v sekci „Moje inzeráty“. Kliknutím na „Ukončit inzerci" inzerát smažete. Při mazání budete vyzváni k označení uživatele, který věc získal. Prosíme, férově ohodnoťte vaši zkušenost a napište komentář.
To se stane každému! Jednoduše jděte na tuto stránku a tam si nastavíte nové :-)
Přihlášený uživatel kliknutím na tlačítko dává najevo závazný zájem o inzerovanou věc, ale nedochází k přímému kontaktování inzerenta. Zájemci se však zbrazí se kontaktní údaje inzerenta, případně formulář pro napsání zprávy. Zároveň se zájemce dostává i na seznam možných zájemců, který inzerent najde u svého inzerátu v sekci Moje inzeráty. Může tak dohledat i další uživatele, kteří o věc již projevili či by o ni mohli mít zájem a vybrat si komu věc nejlépe darovat.
Pokud mažete svůj inzerát, vyberte ze seznamu zájemců nového majitele a rovnou mu udělte pozitivní, negativní či neutrální hodnocení a přidejte komentář. Uživatele poté emailem o hodnocení informujeme a vyzýváme ho, aby ohodnotil i on vás. Ve svém profilu a záložce Moje hodnocení vždy najdete veškerá získaná a udělená hodnocení i možnost hodnotit dalšího uživatele, pokud vaše hodnocení u nějakého úspěšného předání věci chybí.
Všechny zájemce o vaši věc najdete na stránce Moje inzeráty. Když si zobrazíte seznam zájemců, najdete u nich akci Negativně ohodnotit. Akci použijete a přidáte slovní vysvětlení, čím vás zájemce zklamal. V tomto případě, negativně hodnocený zájemce nemá možnost hodnotit i vás, nemusíte se tak bát být upřímní.
Proč máme bodování?
Hlavním cílem je veřejně ocenit ty, díky nimž celé VšezaOdvoz funguje, to jest ty, kteří pravidelně darují věci, které již nepotřebují. Zároveň chceme hravou formou motivat i další uživatele, aby se k nám vraceli a darovali pravidelně. Věříme, že darování není jen dobrý skutek, ale i činnost, která posiluje celou komunitu VšezaOdvoz. Proto ji chceme udělat zábavnější a viditelnější pro všechny uživatele. V neposlední řadě vždy chceme raději inspirovat a pozitivně motivovat a vyhnout se tak penalizacím či jiným, spíše negativním formám „motivace.“
Jak to funguje?
Velmi jednoduše. Podle počtu darovaných věcí (tj. nabídnutých věcí, u kterých došlo ke smazání s výběrem nového majitele) se řadíte do pomyslného žebříčku dle aktivity uživatelů. V něm po každém uzavřeném období (týděn, měsíc a rok), 3 nejaktivnější dárci dostanou symbolickou trofej do svého profilu. Současně za různé akce, které na VšezaOdvoz provedete, automaticky získáváte body dle aktuálního bodovacího systému. Díky bodům každý uživatel vidí, kolik za sebou máte aktivity na VšezaOdvoz.
Další bodované aktivity budeme průběžně přidávat.
Doručení emailu může trvat i několik minut. Pokud ani poté nedorazí, zkontrolujte, zda nespadl do spam koše či složky „Hromadné“ (seznam.cz a centrum.cz). Pokud ani tam není, někde se něco pokazilo. Napište na podpora<zavinac>vsezaodvoz.cz a my to vyřešíme.
Svůj účet můžete smazat po přihlášení ve svém profilu v editaci svého účtu, kde v horní záložce najdete Smazat účet.
Inzerát vám může zmizet, pokud ho více různých uživatelů nahlásilo jako závadný (u inzerátu se nejprve objeví vykřičník nebo slovo „Pozor”. Nejčastěji to bývá kvůli porušení pravidla, že za darovanou věc nelze nic požadovat (ani slovy „potěší mě…” apod.). Vložte tedy inzerát znovu již bez podobných slov, zájemci vás často překvapí drobností jako poděkování. Případně k nahlášení může dojít, když je inzerát zařazen ve špatné kategorii (typicky poptávka / nabídka) nebo obsahuje kontaktní údaje. V takovém případě vám od nás přijde emailové upozortnění. Zkuste tedy inzerát následně upravit.