Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Novinka - ZPRÁVY - jedno místo pro vaše konverzace

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

Již dlouho nám chodí na podporu prosby o změnu majitele darované věci, protože došlo k záměně. Zároveň nám říkáte, že vám na inzeráty reaguje hodně lidí a je těžké se orientovat v tom, s kým vším si co napíšete.

Proto je zde nová zásadní funkce "Zprávy". Díky ní máte jednoduchou schránku, kde na jednom místě máte všechny vaše konverzace ohledně věcí, které darujete a někdo vám na ně reaguje. Stejně tak zde najdete i konverzace o věcech, o které jste projevili zájem a inzerent vám na něj odpověděl. A pokud vám někdy spadne email do spamu, v nové schránce zprávu vždy najdete.

A jak to celé funguje? Nabídnete věc a ozve se vám zájemce. Do vašeho klasického emailu vám nově přijde email s odkazem do schránky na VšezaOdvoz skrz nějž se prokliknete přímo do zprávy (pokud jste přihlášeni). Tam jednoduše odepíšete, stejně jako zde v diskuzi a tím se buduje konverzace, kterou vždy dohledáte. Druhý uživatel taktéž dostane emailovou notifikaci s proklikem do konverzace, kde si můžete jednoduše psát dokud vše nevyřídíte. Když smažete svůj inzerát (předáte věc zájemci dle své volby), v konverzaci již nelze pokračovat, aby nedocházelo k případnému obtěžování dárce.

Pevně věříme, že si na obálku v horní liště rychle zvyknete a zase se vám darování o značný kus usnadní Vyrobeno s

(smazaný uživatel) 15 před 6 roky

Ema Hrda 43 před 6 roky

šikovné a ušetří to čas kterého není nazbyt děkuji

Zuzka Šplíchalová 3 před 6 roky

skvělé, jste šikovní

Jitka 2 před 6 roky

Taky děkuji, ještě bych uvítala možnost průběžného promazávání ukončených darů (pro přehlednost). A včera mi naopak přišlo nešikovné, že pokud jsem věc již někomu darovala, nemohla jsem to již napsat jiné zájemkyni, se kterou jsem o dané věci měla rozběhlou komunikaci(nedošlo mi, že to musím udělat předtím, než inzerát smažu).

Akela 608 před 6 roky

Teď jsem konverzaci vyzkoušela. Z mé strany OK ještě záleží na straně druhé

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@Jitka: díky moc za podněty. Ukončené máme v plánu brzy "odlifrovat" do odděleného seznamu konverzací, aby se nepletly. Nutnost informovat ostatní zájemce před ukončením je zajímavý postřeh, díky za něj. Uvidíme, jak často nastává.Určitě tímto nekončíme, zmapujeme hlavní mušky a potřeby a postupně budeme dál vylepšovat

Sluníčko 53 před 6 roky

Dobrý den,
děkuji za snahu o vylepšení, ale u mě je to spíše na škodu. Po vyvěšení inzrátů se mi na všechny ozvala jedna paní, což jsem si mohla v mejlu seskupit a mít tak jen jednu konverzaci-tady to nejde. A když mi na některé věci odpověděli jiní zájemci, musela jsem si stejně vzít k ruce tužku a papír a sepsat si co kdo chce a komu jsem již odpověděla.

Přijde mi to dost nepřehledné, v případě více aktivních inzerátů a otevřených konverzací. Neuvažujete o možnosti nějakého označení si zpráv, resp. seskupení konverzací? V mejlu jsem měla nastavenu speciální složku, mejly od zájemců mohla barevně označit,.... tady žádná taková možnost není a ze seznamu konverzací se po chvilce stává dlouhý nepřehledný seznam

Omlouvám se za nechválu, ale původní nastavení mi vyhovovalo líp....

Judith 35 před 6 roky

Dobrý den,

možnost zpráv je určitě plus a těší mě, že se snažíte stále stránky vylepšovat. Zatím se ale v konverzacích ztrácím. Číslo u obálky nahoře sice upozorní na novou zprávu, ale ta mezi mnoha konverzacemi není nijak poznat. Osobně mi taky více vyhovovala komunikace přímo přes mail, kam se přece jen přihlašuji denně, teď abych tam jen promazávala notifikace odsud. Je možné si se zájemcem ve zprávě vyměnit mailové adresy a dále komunikovat přes mail? Jak zmínila i paní výše, přece jen v mailu lze mnoho věcí nastavit a vše si zpřehlednit podle sebe.

Pěkný den přeji.

Magda 23 před 6 roky

Souhlasím s Jitkou, že se mi nezdá úplně výhodné, že není možné poslat zprávu po smazání inzerátu - např. jsem chtěla ještě poděkovat protistraně, ale už jsem neměla příležitost.

Vážím si snahy o vylepšení a děkuji za něj. Určitě to některým lidem v této formě bude připadat praktičtější, nicméně asi bych osobně uvítala možnost vybrat si v profilu, jestli chci zprávy posílat přímo na email, případně odesílat nejen notifikaci, ale i jejich kopii, nebo využívat zdejší pošty - každému bude vyhovovat něco jiného.

V rámci celkového přehledu zpráv by bylo super, kdyby se pro položky, kde jsou nové zprávy, změnila barva, aby člověk dlouho nehledal... Označování zájemců nějakými barevnými kódy a větší možnost personalizace podoby vzkazovníku (např.i přidávání interních poznámek apod.) by se mi také jevila jako užitečná, stejně tak jako přesunování do archivu či mazání konverzací, které již nejsou aktuální.

Aneta Kuncová 21 před 6 roky

Líbí se mi názor Magdy, nicméně chápu, že pro podporu je to náročné, nicméně kdyby to do budoucna bylo možné, bylo by to super

Michaela 104 před 6 roky

Souhlasím se Sluníčkem i s Judith - původní nastavení mi vyhovovalo lépe a bylo praktičtější. Toto je velice nepřehledné - stává se z toho dlouhý nepřehledný seznam, a navíc po předání není možné dále komunikovat, protože konverzace je uzavřena a mailovou adresu tím pádem neznám.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

Díky všem za zpětnou vazbu Bylo by divné, kdyby tato větší změna byla úplně hladká, proto je dobře, že píšete, jak jste doposud byli zvyklí komunikovat.
Ale nebojte, určitě se stávajícím stavem nekončíme. Vše pečlivě čteme a dle priority zapracujeme do stávající verze. Jen pro info, konverzace v níž je nepřečtená zpráva je zvýrazněna tučně. Oddělení uzavřených konverzací (jak výše psáno) je v plánu velmi brzy. Dále promyslíme potřebu ještě v konverzaci něco říct i po ukončení inzerátu, seskupení dle zájemců či nějaká poznámka k lepší evidenci. Další podněty vítáme

martina horáková (1) 3 před 6 roky

Zmiňujete, že nepřečtené zprávy jsou tučně, já hledala jak ďas a dalo mi práci rozpoznat, co je tučně a co ne bo to opravdu není výrazné asi by to chtělo spíše změnu pozadí nebo tak něco....

(smazaný uživatel) 134 před 6 roky

Me se to nelibi. Nahrali jste akorat lidem kteri doma sedi a nedelaji nic jineho nez ze zde rybari. Nekdo tu nabizel MIDI kabel a nez jsem se dostal domu abych si to precetl byl fuc. Neslo by tuhle funkcni volitelne vypnout ? Pro mne to treba znamena ze sluzbu nebudu uz dale pouzivat.

Judith 35 před 6 roky

Stále se snažím zvyknout si na vzkazník, ale je v tom opravdu jen zmatek. Vzkazník mohl být zvlášť nezávisle na e-mailové komunikaci. Souhlasím s Ondrou, že pro mě je stávající stav pouze motivací k opuštění této stránky.

Aneta Kuncová 21 před 6 roky

čím dýl to funguje, tím víc mi to nevyhovuje, špatně se v tom hledá a v podstatě nepoznám nepřečtené zprávy, nehledě na to, že mi to mail vyhodnocuje jako reklamu a ukládá, že si toho kolikrát nevšimnu. Chtělo by to přinejmenším možnost nějakého filtru nebo vyhledávání ve zprávách. děkuji

Aneta Kuncová 21 před 6 roky

ještě by bylo fajn, kdyby bylo možné nějak sdružit konverzace od jednoho uživatele nebo možnost zaslání soukromých zpráv... to že nelze odpovídat po ukončení inzerátu taky není úplně ideální. Chtěla jsem se omluvit paní Šárce, že jsem si její zprávy všimla pozdě a už nemám tu možnost.

Michaela 104 před 6 roky

Prosím o zprávu, jak komunikovat s člověkem po ukončení inzerátu, kdy je komunikace uzavřena, nelze v ní pokračovat a mailová adresa je neznámá.

HypyK 4 před 6 roky

Zdravím, bylo by fajn mít zprávy od uživatelů, kteří poptávají na jeden konkrétní inzerát, dát pod jednu složku. Pod tutou složkou pak kominukace s jednotlivými uživateli. Dále přiřazování štíků ke zprávám, např. aby si rozlišil komu jsem odpovídal, atd.. A zprávy z ukončených inzerátů výrazně odlišit od probíhajicích inzerátů s možností po skončení odpovědět i ostatním zájemcům, např. že položka už byla darována.
Ve stavající formě jsou zprávy dosti nepřehledné. Stalo se mi, že po ukončení inzerátu a zvolení zájemce jsem zjistil, že o položku mělo zájem více lidí a zprávu od nich jsem zpětně našel po druhém více hledáním ve zprávách.
Nebo v nastavení účtu mít možnost vybrat zda uživatel bude chtít mít systém zpráv po novu nebo po staru. Výše po pisované neduhy, jsem krásně řešil v emailu.

Jan 6 před 6 roky

Mě vadí, že nejde poslat dotyčnému příloha (fotka) i obráceně. A stejně je nutné si vyžádat mail na který ty fotky dorazí

HypyK 4 před 6 roky

Jan: Toto lze vyřešit uložištěm fotek např. imgway.cz kam nahrajete fotku, vygeneruje se odkaz a ten pak dotyčnému pošlete.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@všichni: díky za další podněty, čteme je pečlivě

Zároveň pracujeme na vylepšeních, aby Zprávy byly co nejvíc užitečné.

A rovnou máme 2 novinky:
1. oddělili jsme konverzace nad aktivními inzeráty od již ukončených, takže ve schránce nahoře najdete jednoduché „přepínátko" mezi aktivními a archivními konverzacemi.

2. Do seznamu konverzací jsme pod název rozkliknutelné konverzace přidali do náhledu zprávy text "já:", který se vám zobrazí pokud posledním, kdo v konverzaci psal, jste vy. Poznáte tak lépe, komu jste už odepisovali/.

Další vylepšení chystáme brzy, tak prosíme o trpělivost. Děkujeme! (editováno adminem)

Klára Míčková 36 před 6 roky

Přimlouvám se za možnost volby zrušit komunikaci přes VzO - pro mě osobně je ten mezikrok (nutnost "vlézt" do účtu na VzO) naprosto zbytečný a zdržuje. Navzdory vylepšením považuji systém za nepřehledný.
Fandím všem zlepšovákům a líbí se mi, že nespíte na vavřínech. Ale tohle myslím nebyl krok (pouze) správným směrem - někomu se zjevně líbí, ale opravdu by bylo fajn moci i nadále konverzovat v mejlové schránce. Díky za zvážení!

(smazaný uživatel) 134 před 6 roky

Napadlo mne, ze kdyz to teda musi byt tady (napadlo mne ze to delate kvuli prijmu z reklamy) tak ten link na zpravu udelejte bez prihlaseni. to co mi na mobilu jde spatne je prave to prihlaseni. Vubec by nebylo spatne kdyby v textu upozorneni byla i ta zprava co druha strana napsala.

Magda 23 před 6 roky

Admin: děkujeme za úpravy Prosím ještě o zvážení možnosti manuálního zařazení do archivu - někdy prostě nedojde ke smazání inzerátu tak brzy nebo k dohodě a konverzace tak není archivovávana Děkuji

Elisa 3 před 6 roky

Taky mi více vyhovovala komunikace přes mail než přes konverzaci. Bylo by možné si zvolit jestli chci odpovědi na mail nebo v konverzaci?

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@Magda, díky za nový podnět, promyslíme podle zájmu.

@všichni: máme nápad jak vyřešit možnost si ještě po deaktivaci inzerátu něco s druhým uživatelem napsat, aniž by konverzace zůstala aktivní dlouhodobě (což může obtěžovat dárce, pokud neobdarovaný nálehá apod.):
- konverzace by zůstala aktivní ještě po nějakou dobu, např. 1-3 dny. Otázka na vás: jak dlouho po smazání inzerátu se objevuje potřeba si ještě něco napsat? Je to většinou brzy, tj. v tomto rozsahu nebo to je většinou později? A předpokládejme, že smazání nastalo, protože už opravdu k předání došlo, před předáním není vhodné inzerát mazat, ale nastavit na něm nejprve rezervaci.
Díky moc za upřesnění, jak to kdo máte (editováno adminem)

petr petr (2) 249 před 6 roky

také bych to viděl nechat ochranou lhůtu 3 dny ,po kterou by mohlo třeba jít i inzerát ukvapeně smazaný znovu obnovit ,popřípadě komunikovat ,například někdo na poslední chvilku nepřijede a neomluví se dáte mu hodnocení a smažete ve zmatku inzerát ,pak máte práci znovu ho zadat ,bylo by lepší nechat 3 dny na možnost obnovy inzerátu před úplným smazáním .

Magda 23 před 6 roky

Mně se tedy nikdy nestalo, že by mi chodily obtěžující emaily od neobdarovaných - naopak, pokud jsem odeslala zprávu, že předmět byl předán někomu jinému, pokud něco přišlo, tak poděkování, že jsem jim dala vědět. Pro mě je tedy utnutí kontaktů v zásadě zbytečná služba jako taková, ale ostatní to mohou mít jinak.

Souhlasím s Petrem, také bych uvítala ochranou lhůtu na "resuscitaci" smazaného inzerátu - právě se mi jeden takto smazal, protože mu vypršela lhůta (nevšimla jsem si, že už končí) a konverzace byla utnuta v půlce (naštěstí jsme si předtím s paní vyměnily telefony, takže dobré, předání je možné - jen už nebudu moci zadat hodnocení).

Obvykle myslím, že by byla lhůta 3 dnů pro návaznou komunikaci dostatečná. Ovšem situace mohou nastat různé, že si člověk vzpomene třeba za delší dobu - při další čistce, že má doma něco, co by se konkrétnímu člověku mohlo hodit, a nemá na něj kontakt, a to už je bohužel. Nechávat dlouhou dobu bez uzavření konverzace asi narušuje logiku věci, proč jste tuto funkci zakládali - nevím, jak to mají ostatní, ale mně by stačilo, kdyby se po předání konverzace přesunula do archivu, kde by ale stále byla možnost tuto znovu aktivovat kdykoliv bude člověk chtít - alespoň s tím, komu byl předmět předám. Nevím, jak často se stává, že je dárce obtěžován naléháním, osobně s tím vážně nemám zkušenost...

Alternativou by byla možnost přidávat oblíbence na nějaký seznam (který by umožňoval komunikaci i bez existence konkrétního inzerátů - něco jako soukromá pošta mezi přáteli. Ale to už je možná zbytečně moc komplikované - osobně hlasuji pro ochrannou lhůtu 3 dny a neomezenou možnost oživovat archivní komunikaci ze strany dárce, pokud je to proveditelné.

Martina 131 před 6 roky

Přikláním se také k názoru,mít možnost si vybrat,jak odpovědět. Mnozí máme email propojený s telefonem a upozorněním na to,že nový email přišel.Mohu pak rychleji reagovat.Někdo netráví většinu volného času na internetu. Díky za nápady.

(smazaný uživatel) 15 před 6 roky

Nahoře jsem to sice opalcoval, ale teď s delším časovým odstupem už se mi to nejeví tak dobré. Ocenil bych možnost výběru, jestli chci používat schránku zde na serveru, nebo přeposílat na email. Používám emailového klienta a uznejte že s ním se sebelepší funkce naprogramované místní schránky nemohou rovnat. V něm si vyfitruji co potřebuji, seskupím, vše je přehledné. Tady ve schránce je to spíše takový bordel bych řekl.
A řekl bych že dárci s více aktivními položkami musí vysloveně trpět.

Akela 608 před 6 roky

Funguje to,ale přidávám se k názoru paní Martiny, také mě to hlásilo příchozí zprávy na mobil a teď nic.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@všichni: díky za dosavadní odpovědi, zatím se z nich tedy 3 dny otevřená konverzace po ukončení inzerátu jeví jako vhodný krok, kterým začneme (časem kdyžtak dál upravíme). Samotné oživování inzerátu při omlyu bereme jako separátní téma, díky za podnět, promyslíme dle priority.

K dalším věcem:
1) To, že vám nyní emailový klient nedává vědět, že email přišel, je opravdu divné, protože email pořád chodí a z pohledu mobilu by se tedy nemělo nic měnit - nepadá email do spamu? Pokud ano, řešíme samostatně. Jako dočasný krok si u zprávy prosím nastavit "není spam", tím by měl chodit mezi ostatní emaily.

2) Na filtrování se pracuje, jen to není hned, ale již brzy půjde práce s konverzacemi u více aktivních inzerátů výrazně pohodlněji

3) Jeden bonus oproti emailu máme již rozpracovaný - rezervace inzerátu přímo z konverzace. Když se domluvíte s jedním ze zájemců, přímo v konverzaci mu budete moct věc zarazervovat, tak jako nyní lze pouze ze sekce Moje inzeráty. Následně tím na určitou dobu zamknete inzerát, aby se již zbytečně nehlásili další zájemci a ve svých inzerátech uvidíte, komu jste věc rezervovali (editováno adminem)

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

Tak a je zde další vlna vylepšení

1. Po ukončení inzerátu lze ještě 3 dny reagovat na zprávu od uživatelů, se kterými jste si psali. Můžete tak poděkovat dárci či dát ostatním zájemců vědět, že věc už je předaná.

2. Přímo v konverzaci můžete zájemci, se kterým se dohodnete věc zarezerovat. Ušetříte si tak několik kroků a vždy přehledně víte, s kým jste na předání dohodli a co jste si řekli. Zároveň vám po dobu rezervace nemůžou reagovat další zájemci.

3. Nové zprávy u konverzace ve schránce krom tučného nadpisu poznáte i podle jednoduché obálky, která se do přečtení objeví u dané konverzace.

Všechny novinky vychází z vaší zpětné vazby, tak věříme, že potěší a výrazně zpříjemní komunikaci. Mno a další změny ve výrobě
(editováno adminem)

Kathk 10 před 6 roky

Zdravím, mně by se hodilo moct konverzace sama mazat kvůli přehlednosti (když třeba druhá strana nesmaže svůj inzerát - konverzace mi tam stále visí, nebo zájemce o mnou nabízený předmět mi nevyhovuje, tak pro přehlednost chci naší konverzaci smazat). Bylo by, prosím, možné o této možnosti do budoucna popřemýšlet?

Nora Blahova 5 před 6 roky

ZDRAVIM. ZAREZERVUJI SI NECO JAKO PRVNI ZAJEMCE A STEJNE SE KE MNE NEDOSTANE. BA ANI ZADNA ODPOVED. PORADITE CO DELAM SPATNE? DEKUJI NORA.

petr petr (2) 249 před 6 roky

Mě to funguje vše jak má ,takže za mě super .

Judith 35 před 6 roky

Bylo by prosím možné, aby automaticky archivované nepřečtěné zprávy u již předaných předmětů mohly přestat být počítány mezi nepřečtené zprávy v počtu u obálky nahoře?

Kathk 10 před 6 roky

+Ještě možnost tlačítka 'Dárováno tomuto zájemci' přímo v konverzaci by bylo taky skvělé.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@Judith @Kathk: díky za další podněty. Co na ně ostatní?

@Judith: Nepočítat mezi nepřečtené ty archivní dává smysl, ale nově lze ještě 3 dny komunikovat i po archivaci. Tyto zprávy by to asi počítat chtělo, že?

@Kathk: Darováno tomuto zájemci by v konverzaci asi také dávalo smysl, jen přemýšlím - je pro vás lepší mazat inzerát z konverzace nebo spíš ze sekce Moje inzeráty? U rezervace je to jasné, tady už možná méně. Jak to kdo máte?

Akela 608 před 6 roky

Chtěla bych se zeptat: odpoví mě hodně lidí na nabízené věci, někomu je přidělím a ostatním napíšu, že již nejsou. Zrpávy lidí, kteří věc nezískali tam stále visí a překáží. Bylo by dobré je odstranit, aby se to nehromadilo a nepletlo. Děkuji předem za odpověď.

Judith 35 před 6 roky

@Admin Petr: Ty nepřečtené zprávy nemá smysl počítat ani po archivaci. Uvedu příklad. Vystavím předmět, zareaguje mi na něj 5 lidí. S prvním člověkem se domluvím na předání a předmět zarezervuji, aby nebylo více zájemců. Po předání předmětu se mi do archivu přesunou ty 4 zbylé nepřečtené zprávy, které už nebudu číst, ani nijak na ně reagovat. Předmět je už předaný. Komu jsem nenapsala, logicky pochopil, že jsem se domluvila s někým jiným. Když jde "jen" o 4 zprávy, je to celkem fuk, když mi ale u té obálky ještě stále straší číslo 23 i po předání předmětů, je to otravné a stále mě to nutí se vracet do vzkazníku, jestli jsem náhodou nějakou opravdu novou zprávu neopomenula. Ještě mě napadá, že by asi i pro druhou stranu bylo prospěšné, aby viděla, zda-li jsem si zprávu přečetla, ale nedokážu odhadnout, jak snadno to je realizovatelné z IT strany. Každopádně děkuji za zájem o naše podněty Krásný den přeji.

Akela 608 před 6 roky

Ještě jedna poznámka, kdysi to tu už někdo ventiloval. Proč mají lidé,kteří nic nedarovali titul jako ti co darují. Jen berou a přitom jsou obdarovávači atd. např. Děkuji.

Judith 35 před 6 roky

Ad Zdena: Ono by možná dalo stránkám úplně novou dimenzi, kdyby za získávání předmětů byli mínusové body, stačilo by -1 bod za každý získaný předmět, to by se pak hodně protřídilo, kdo tu co dělá. Klidně by mohli být i záporné body v profilu a hodnosti podle toho, jak kdo je moc v mínusu od třeba: Fajnšmekr po NavalVše! To by to tomu dalo úplně novou dimenzi.

(smazaný uživatel) 134 před 6 roky

body na tomto webu nedavaji zadny smysl je to jen takovy humor z dob phpbb for.

Akela 608 před 6 roky

Ad Judith: perfektní nápad

Akela 608 před 6 roky

Ještě mě napadlo, že by také mohlo být první místo v braní věcí a nic nedávání Věděla bych a pár lidech

Monika Špoulová 101 před 6 roky

Zdeni,
že vím, koho máte na mysli.

Akela 608 před 6 roky

Myslím, že určitě Moniko víte Přeji hezký víkend.

Akela 608 před 6 roky

Tak jsem porovnávala - já mám za skoro 3 a půl roku získáno 167 věcí a darovala jsem za stejnou dobu 2.058 věcí lidičkám.Paní Kroupová stihla za pouhý měsíc získat 234 věcí všeho druhu a nedarovala ani ň. Podotýkám,že sbírá i jinde a to opět ve velkém, to fakt není normální a jsem zvědavá kdy lidi zjistí jak se to vlastně má........

Zuzana Hejzlarová 1 před 6 roky

Dobrý den, Zdeno, mám u vás rezervovanou pračku, jelikož jsem "nováček" nevím jak dál postupovat a kontaktovat vás. Děkuji za pomoc, Zuzana.

Akela 608 před 6 roky

Dobrý večer Zuzano. To bude omyl já žádnou pračku k dispozici nemám,asi shoda jmen.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@všichni: Máme 2 novinky k tématu Zprávy (a prosím držme se jej v této diskuzi). Obě vycházejí ze zpětné vazby výše - díky za ni

1. Filtr konverzací dle inzerátů - nemusíte tak řešit vše najednou, ale klidně si vyfiltrovat jen ty konverzace, které se týkají jednoho inzerátu, následně je vyřídit a jít na ty k jinému inzerátu.

2. Filtr konverzací dle uživatelů - bude se vám hodit, když vám jeden uživatel zareaguje na víc inzerátů. Než všechny řešit individuálně, stačí si konverzace vyfiltrovat dle uživatele a vídite na co všechno vám reagoval a buď v jedné konverzaci domluvit vše nebo v každé to, co je potřeba. Nebudou se vám tam ale už dále plést konverzace s jinými uživateli.

Co říkáte na změny? Věříme, že Zprávy budou pro vás zas o značný kus užitečnější (editováno adminem)

Klára Míčková 36 před 6 roky

Nejde zařídit funkce mazat? Třeba mě ty vyřešené zprávy absolutně nezajímají a jen tady zabírají místo a paměť. A opravdu nelze vrátit volbu řešit věci z mejlu? Teď jsem náhodou zjistila, že jsem týden neodpověděla na zprávu tady - neodpověděla jsem hned a vypadlo mi to z hlavy. Do mejlu chodím denně a měla bych u zprávy hvězdičku.
Fandím Vám velmi, jak už jsem řekla - jste super, že nespíte na vavřínech. Ale tahle změna je pro mě osobně velice zhoršující aspekt stránek :-/

Akela 608 před 6 roky

Chci se zeptat proč mám stále ve zprávách napsáno 25 zpráv ačkoliv tam mám jen tři. Vše vyřízené a přesunuté do archivu a přitom počet se stále nemění. Takhle to vypadá,že tam mám stále tolik hlášek.

Martina 131 před 6 roky

Na email @email.cz upozornění na reakci už chodí v pořádku,ale s časovým odstupem,podle toho,jak kdo má nastaveno načítání na telefonu.

Na tuto zprávu prosím neodpovídejte. Odpovědět můžete přímo ze schránky na VšezaOdvoz. Tam máte všechny konverzace na jednom místě a vždy tak víte, s kým co řešíte.

Ok,když mohu ve zprávě emailu kliknout na ,,schránky,, a dostanu se do komunikace VšezaOdvoz.
Tak by v textu mohlo být i ,,můžete odpovědět EMAILEM.
Pro méně chápavé v IT.

Ivi 9 před 6 roky

pro mně je ta chrána nepříjemná. raději chci reagorat mejlem a tak se ptám, jak můžu zrušit u sebe možnost používat schránku, kromě toho, že to napíšu na svou stránku?

Maqi89 135 před 6 roky

@Zdena: Mrkněte do archivu, třeba Vám někdo ještě odepsal k již darované věci. Aspoň já jsem to tak měla...

Akela 608 před 6 roky

@Maqi89: Děkuji mrkla jsem a už vím v čem to je. Sice mě nikdo nový nepsal,ale jsou to poptávky třeba od jedné osoby na více věcí a já komunikovala přes jednu. Tím pádem to asi nezmizí nikdy,věci už jsou předané

Akela 608 před 6 roky

Ještě dodatek. Už jsem to vyřešila, musela jsem v archivu 28x kliknou na každou zprávu a teprve potom to zmizelo. Tak tohle je práce navíc, odklikávat.

Maqi89 135 před 6 roky

@Zdena: Jo, jinak to nejde. Další nevýhoda téhle novinky. Do budoucna bych uvítala možnost hromadně smazat, odepsat (např. když je věc rezervovaná pro někoho jiného), případně možnost automatických odpovědí zájemcům - to by ušetřilo čas nejvíc. Zatím je to jen zbytečný žrout času bez jakýchkoli výhod oproti dřívější komunikace přes mail.

mysik 118 před 6 roky

Moje nervy...tie správy sú pre mňa ako za trest . Oceňujem snahu adminov vylepšiť stránku ale toto mi teda absolútne nesadlo. Ak by som si mohla sama správy nastavovať tak možno ok ale takto za mňa nie.

LWQ 1 před 6 roky

Diky za implementaci zprav, predchozi system s maily byl dost pitomy, kdy mel clovek jednu vec castecne evidovanou na dvou mistech. Tleskam

Maqi89 135 před 6 roky

Když už je uživatel nucen používat tento krkolomný systém zpráv, prosím o zavedení funkce hromadného smazání zpráv, případně označení jako přečtené. Pořád mi tu svítí přes dvacet zpráv i když už jsou v archivu a tak stejně nepoznám, jestli jsou nějaké nové. I když oceňuji snahu adminů o jakési "vylepšení", za mě je palec dolů, protože mi tenhle nový nedokonalý systém natolik komplikuje dárcovství, že se po pěti letech působení zde začínám poohlížet po jiných webech, kde se dá darovat za odvoz.

Zuzka Šplíchalová 3 před 6 roky

Zprávy v inboxu nejde smazat. Tzn. svítí mi tam např. 10 nepřečtených zpráv k archivním inzerátům a já je nemohu hromadně smazat.

Maqi89 135 před 6 roky

Mě tu svítí 10088 nepřečtených zpráv.
Ale to je určitě chyba, mám jich nepřečtených "jen" něco kolem 30. Pokaždé když udělím hodnocení, rozsvítí se mi nahoře červeně počet bodů a totéž číslo se rozsvítí i u nepřečtených zpráv. Tak kdyby se admin nudil, může to opravit

Martina 131 před 6 roky

Za chvíli bude blikat i nápis VšezaOdvoz.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

Aj, tak to soudruzi asi někde udělali chybu. Mrknem a zkusíme co nejdřív počítadlo opravit / upravit aby dávalo smysl A pardon za pozdní reakci, aktuálně je to nestíhačka

(smazaný uživatel) 15 před 6 roky

Mně by se docela líbilo, kdyby odkazy vložené do zprávy byly klikací a ne jako text. Zrovna předchvílí jsem vkládal odkaz na fotku a nejde na to kliknout. Vím že stačí normálně zkopírovat a vložit do adresního řádku, ale laikovi to může dělat problém.

Admin Petr (autor tématu) 252 před 6 roky

@Maqi89 a další - počítadlo by už mělo být spraveno. Pokud je konverzace uzavřena (tj. archivní inzerát + 3 dny), nepřečtené by se již neměly počítat. Dejte prosím vědět, zda zafungovalo. Děkujeme

Maqi89 135 před 6 roky

Aha, teď čtu, že tam jsou ještě 3 dny, tak to asi bude tím. Uvidím, jestli to za 3 dny přestane svítit. Děkuji

Markéta Pochmanová 22 před 6 roky

dala bych přednost tomu, jak to bylo dřív, přebytečné maily jsem smazala, ale teď se mi tu hromadí zprávy a přestávám se v tom orientovat, a to mám jen minimum zájemců..., ale i tak je to nepřehledné.