Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Škoda, že nejde hodnotit zájemce

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

PetrS (autor tématu) 1 před 2 měsíci

To, že můžu hodnotit jen uživatele, kteří si něco úspěšně odvezli, to hodnocení dost zkresluje. Už mám několik případů, kdy z dohody sešlo a dotyčný by si zasloužil hodně negativní hodnocení. Čerstvá zkušenost s dost agresivním uživatelem, kterému jsem nakonec musel zrušit rezervace a zablokovat si ho – ale hodnocení mu dát nemůžu.

František 007 2 před 2 měsíci

Souhlas, případně dát i pozitivní zpětnou vazbu, když věc dostane někdo jiný, ale je to milý zájemce.

Taky by to našlo využití pro ty hoardery, kteří tu dřepí 24/7 a píšou si o úplně všechno.

Akela 616 před 2 měsíci

PetrS, samozřejmě hodnocení můžete dát i když vás někdo zklame tím jak píšete nebo je agresivní atd. Sice věc nedostal,ale negativní hodnocení za jeho chování může dostat tam není problém. Ozval se vám na konkrétní věc a figuruje tam takže si ho vyberte a oznámkujte, je to alespoň varovaní pro další dárce.

PetrS (autor tématu) 1 před 2 měsíci

Akela: Tak to asi budu potřebovat poradit, jak. Mně se zobrazí možnost hodnocení jen při ukončení inzerátu, když si vyberu příjemce, tak ho můžu (musím) ohodnotit. Jinak tady žádnou takovou možnost nevidím.

marta2 3 před 2 měsíci

Dobré ráno, Petře. Mohu se zeptat, o koho jde?

marta2 3 před 2 měsíci

Také mám špatnou zkušenost se zájemcem o mnou nabízené věci...

Klára Míčková 36 před 2 měsíci

No, konkurenční portál to míval (nevím, jak je to tam teď) a bylo to na houby. Například já jsem dostávala (jako dárce) negativa od zájemců, kteří mě v životě neviděli, protože jsem věc dala někomu jinému. Takže já jsem naopak docela ráda, že lze hodnotit jen toho, s kým opravdu "uzavřu obchod". A pokud zájemce jedná nesmyslně, tak si ho prostě bloknu...

Admin Petr 253 před 2 měsíci

Dobrý den, jak ohodnotit nespolehlivého zájemce máme popsáno v Častých otázkách viz zde: https://vsezaodvoz.cz/jak-na-to#negative-feedback