Proč už nechodí odpovědi přímo na mail?
Diskuze » Přání, komentáře a otázky
Elisa (autor tématu) 3 před 7 roky
V poslední době mi na mail přijde jen zpráva, že má někdo zájem o nabízenou věc a já musím jít do konverzace a nemám žádná kontakt na toho člověka. Už párkrát se mi stalo, že ty lidi se mi už neozvali, nebot čekali, že jim odpovím na mail a nenapadlo je, že pro odpoved musí jít znovu do konverzace. Je to nepohodlné, protože mail sleduje člověk většinou časteji, než aby chodil každý den do konverzace. Dalo by se nějak nastavit, aby mi odpovědi od lidí chodili přímo na mail?
Monika Špoulová 101 před 7 roky
Pokud zájemci odpovíte, tak i on dostane do e-mailové schránky zprávu, že má zde zprávu.
Magda 23 před 7 roky
Viz diskuzní vlákno "Novinka - Zprávy - Jedno místo pro vaše konverzace".
Nicméně, pokud vše funguje správně, tak lidem by mělo vždy dorazit na email upozornění o nové zprávě s odkazem do vzkazovníku, takže pokud nereagují, nejspíše nikoliv proto, že zprávu nečetli, ale proto, že už nemají zájem - pokud se nejedná o nějakou chybu.
Nicméně, pokud vše funguje správně, tak lidem by mělo vždy dorazit na email upozornění o nové zprávě s odkazem do vzkazovníku, takže pokud nereagují, nejspíše nikoliv proto, že zprávu nečetli, ale proto, že už nemají zájem - pokud se nejedná o nějakou chybu.
Elisa (autor tématu) 3 před 7 roky
Nevím jestli dostanou zprávu do mailu, ale každopádně už několikrát se mi stalo, že odpověděli třeba až po týdnu, protože nevěděli, že mají zprávu v konverzaci. Je to hrozně nepraktické.
Magda 23 před 7 roky
Osobně věci jak nabízím, tak vyhledávám, a upozornění o tom, že mi přišla zpráva do vzkazovníku mi na email vždy chodí... a řekla bych, že upozornění v emailu, který dorazí, že je třeba kliknout na zelené tlačítko pro zobrazení zprávy, je celkem těžké přehlédnout - o změně jsem dopředu nevěděla, ale všimla jsem si systému hned, jak dorazilo první upozornění... nevím, jestli se může stát, že někomu upozornění nechodí a jakou to má příčinu.
Ve vlákně, které jsem zmínila dříve, se již nějakou dobu řeší s adminy připomínky a návrhy na úpravy či vylepšení ve vztahu k novému systému zpráv, možná se budete chtít přidat
Ve vlákně, které jsem zmínila dříve, se již nějakou dobu řeší s adminy připomínky a návrhy na úpravy či vylepšení ve vztahu k novému systému zpráv, možná se budete chtít přidat
Karatela 7 před 7 roky
Nový systém je dost hrozný!!! Chtěla jsem ještě něco dát paní,se kterou jsme si předaly věci,ale když je inzerát vymazaný,nedá se už nic napsat!Pokud se komunikovalo přes mail,tak jste mohli člověka kontaktovat kdykoliv-teď máte smůlu(nebo ten druhý,protože jsem chtěla darovat další věci,které paní potřebovala)
(smazaný uživatel) 2 před 7 roky
ne každá změna je ku prospěchu
Jarka 2 před 7 roky
Dříve jsem hned viděla kdo má o věc zájem, teď musím email rozkliknout, abych zjistila, kdo odpovídá na nabízenou věc.
petr petr (2) 249 před 7 roky
Doporučuji při první komunikaci obousměrně si dávat telefonní kontakt ,pak třeba vám někdo zavolá i přímo a další inzerát nezadá ,mobilní kontakt je nejlepší ,mail můžete dát do textu .
(smazaný uživatel) 35 před 7 roky
mně pro změnu veškeré zprávy chodí do spamu
Admin Petr 266 před 7 roky
@vsichni - o novinkách a vylepšeních informujeme a diskutujeme v jiné diskuzi, tak prosím pišme všichni jedno místo: https://vsezaodvoz.cz/diskuze/chyby-vylepseni/1179/novinka-zpravy-jedno-misto-pro-vase-konverzace
Aktuálně jsme tam napsali i pár vylepšení viz níže. Padání do spamu řešíme samostatně (pokud je to váš případ, nastavte si u zprávy ve spam složce "není spam").
1. Po ukončení inzerátu lze ještě 3 dny reagovat na zprávu od uživatelů, se kterými jste si psali. Můžete tak poděkovat dárci či dát ostatním zájemců vědět, že věc už je předaná.
2. Přímo v konverzaci můžete zájemci, se kterým se dohodnete věc zarezerovat. Ušetříte si tak několik kroků a vždy přehledně víte, s kým jste na předání dohodli a co jste si řekli. Zároveň vám po dobu rezervace nemůžou reagovat další zájemci.
3. Nové zprávy u konverzace ve schránce krom tučného nadpisu poznáte i podle jednoduché obálky, která se do přečtení objeví u dané konverzace.
Všechny novinky vychází z vaší zpětné vazby, tak věříme, že potěší a výrazně zpříjemní komunikaci. Mno a další změny ve výrobě
(editováno adminem)
Aktuálně jsme tam napsali i pár vylepšení viz níže. Padání do spamu řešíme samostatně (pokud je to váš případ, nastavte si u zprávy ve spam složce "není spam").
1. Po ukončení inzerátu lze ještě 3 dny reagovat na zprávu od uživatelů, se kterými jste si psali. Můžete tak poděkovat dárci či dát ostatním zájemců vědět, že věc už je předaná.
2. Přímo v konverzaci můžete zájemci, se kterým se dohodnete věc zarezerovat. Ušetříte si tak několik kroků a vždy přehledně víte, s kým jste na předání dohodli a co jste si řekli. Zároveň vám po dobu rezervace nemůžou reagovat další zájemci.
3. Nové zprávy u konverzace ve schránce krom tučného nadpisu poznáte i podle jednoduché obálky, která se do přečtení objeví u dané konverzace.
Všechny novinky vychází z vaší zpětné vazby, tak věříme, že potěší a výrazně zpříjemní komunikaci. Mno a další změny ve výrobě

(editováno adminem)
Ivi 9 před 7 roky
jak lze zrušit ty odpovědi ve schránce? chtěla bych jen odpovědi do mejlu, který tu mám daný. do schránky nechodím. děkuji za radu.
Otas 2 před 7 roky
Zdravim Admina: Chtěl bych pochválit portál a lidi co se o něj starají!!!!
Mám problém,domluvil jsem se s pánem v Pardubicích ale pán neposlal ani kontakt a ani adresu a zítra tam mám dorazit podle domluvy(on na mě kontakt má).....ale přitom se mnou počítá podle zpráv,které psal... ale ukončil konverzaci a nemám ho jak kontaktovat...mám to k němu přes 100 km a nechci jet zbytečně?Dá se v těchto případech zjistit aspoň email na Pána.... domlouvali jsme se před 14 dni.Děkuji předem za odpověď
https://vsezaodvoz.cz/inzerat/124494/policka
Mám problém,domluvil jsem se s pánem v Pardubicích ale pán neposlal ani kontakt a ani adresu a zítra tam mám dorazit podle domluvy(on na mě kontakt má).....ale přitom se mnou počítá podle zpráv,které psal... ale ukončil konverzaci a nemám ho jak kontaktovat...mám to k němu přes 100 km a nechci jet zbytečně?Dá se v těchto případech zjistit aspoň email na Pána.... domlouvali jsme se před 14 dni.Děkuji předem za odpověď
https://vsezaodvoz.cz/inzerat/124494/policka