Přihlásit se

Přihlásit přes Facebook

nebo klasicky

Zapomenuté heslo? Zaregistrovat se

Spustili jsme VšezaOdvoz v novém kabátě! Pojďte se TADY podívat, co je nového.


jak změnit příjemce?

Diskuze » Potřebuju poradit
avatar

rakapka (autor tématu) 37 před 5 roky

omylem jsem předmět přisala jinému příjemci... ten i za to buhužel dal rovnou negativ... lze nějak změnit přájemce a případně zrušit negaticní hodnocení? díky
avatar

Tsfat 69 před 5 roky

Kdyz ti nekdo da negativ za omylem urceni,ze je prijemce, je to blb (=> smer Blacklist )
Jinak, asi zkusit pozadat o pomoc Admina.
avatar

rakapka (autor tématu) 37 před 5 roky

problém je, že email na podpora@vse­zaodvoz.cz i na info@vse­zaodvoz.cz - semi vrací jako nedoručitelné...
avatar

Akela 639 před 5 roky

rakapka - to je divné. Kdykoliv jsem tam psala to došlo,ale spíš byla delší doba než admin mohl odpovědět.
avatar

rakapka (autor tématu) 37 před 5 roky

bohužel mi to nefunguje... nějaký kontakt na admina někdo nemá?
avatar

Ondřej Beránek 123 před 5 roky

ahoj@vse­zaodvoz.cz byla puvodni adresa
avatar

Admin Petr 266 před 5 roky

@rakapka Chybné hodnocení už jsem smazal, kdo by měl být správný příjemce? Zkusím nahradit
avatar

rakapka (autor tématu) 37 před 5 roky

děkuji, správný příjemce je https://vsezaodvoz.cz/profil/60410/sasa

Bohužel mě se všechny emaili na tyto adresy vracejí jako nedoručitelné... nevím proč
avatar

Admin Petr 266 před 5 roky

@rakapka tak snad by již mělo být opraveno
avatar

Bára 7 před 5 roky

Také "vlastním" rotoped, co ve skutečnosti dostal někdo jiný. Jen mě nenapadlo dávat za to dárci negativ
avatar

Marketa 32 před 5 roky

stane se kazdy se splete , pak jen poznas malicherne dite co se rozciluje