nespolehlivost
Diskuze » Negativní příhody
helena (autor tématu) 50 před 3 roky
poslední dobou se mi opět začínají množit případy, že si někdo něco objedná a přes všechny moje výzvy už se na mne dále nereaguje, mne tím čekáním nabídka spadne dolu a musím věc většinou zadávat znovu, dost mě to zlobí, protože věcí nabízím dost tak se mi tím práce komplikuje a bere mi čas, nechci dávat hned negativy, ale raději na ty lidi chci upozornit touto cestou, je to ted naposled p.Simon a jindra Koštálek, myslím, že člověk by si přinejmenším zasloužil napsání o zrušení, ale i to asi chci moc, tak uvidíme a prominte, jestli tím otravuju Helena
Jiří Pech 1 před 3 roky
Také jsem se v poslední době s tímto problémem setkal...
Akela 639 před 3 roky
Mám to několikrát týdně.
petra šťastná (1) 4 před 3 roky
Navrhuju nerezervovat, ale napsat, kdo si dřív přijde, toho to je.
petra šťastná (1) 4 před 3 roky
Nebo mě napadá, uvést, že rezervujete jen do nějakého data a když do té doby nezareaguje, přepustit dalšímu zájemci.
petra šťastná (1) 4 před 3 roky
Ale je s tím práce...chápu. Taky se mi to stalo.
Akela 639 před 3 roky
Formulovala bych to spíše daruji tomu kdo může vyzvednout co nejdříve. To kdo dřív přijde vypadá tak, že to bude chtít třeba 5 lidí ,ale ani jeden to nedostane do rezervace a všichni budou utíkat aby tam byli první
Ondřej Beránek 123 před 3 roky
nebo se na to vykaslou vsichni se tahnout se kdovikam s vysledkem nejistym.
Akela 639 před 3 roky
přesně