Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Negativní hodnoceni

Diskuze » Nabízím pomoc

0077ivka (autor tématu) 21 před 6 roky

Před časem mi bylo uděleno negativní hodnoceni proti, kterému se nelze nijak bránit . Psala paní, že jsem s ní nekomunikovala, ale přitom jsem jí psala na mail, na který nereagovala. Když jsem v práci nemám čas chodit na předávání věcí a odpovídat nepřetržitě na maily. Následně, když jsem měla zájem o zboží mi bylo odpovězeno, že mám špatné hodnocení. Nelíbí se mi, že na negativní nebo neutrální hodnocení nemůžete reagovat. Že máte několik pozitivních toho už si lidé nevšimnou. Asi by to chtělo zvážit.

Odrin 9 před 6 roky

S tím se asi nedá nic dělat. Kdyby se dalo bránit byl by v tom chaos a bránili by se i ti, co ho dostali oprávněně.
Také jsem dostal jedno neutrální hodnocení s popisem že bylo vše v pořádku. Nevím proč když vše proběhlo rychle a dle domluvy.

Akela 616 před 6 roky

Odrin - stejná zkušenost, bezva komunikace, úsměvy dala jsem i odměnu a dostala neutrál ani nevím za co. Paní dávala 3 věci najednou chtěla jsem jen jednu stejně ostatní už byly přiděleny no a asi jsem to dostala za další zájemce

Eva* 172 před 6 roky

Já dostala neutrální hodnocení za to, že jsem něco darovala a paní se ani nedostavila včas.
Dřív tu byla možnost, že se hodnocení dalo měnit, ale nedělalo to dobrotu. Jak dal darující negativní hodnocení, protistrana, byť obdarovaná dávala negativ také. Správci pak museli často řešit spory.

petr petr (2) 249 před 6 roky

osobně pokud mi někdo dá neoprávněně špatné hodnocení dám mu ho také a ještě napíšu proč jsem tak učinil ,osobně se snažím být vždy spolehlivý a dohodnout se na předání pokud to jde ,nebo věc pustit a dohodnout se možnosti jsou je to jen o komunikaci ,pokud mi dá někdo oprávněně špatné hodnocení tak bych mu to nevracel .

Milka 1 před 6 roky

Dobrý den, chtela bych se ohradit proti negativnimu hodnoceni p. Zdeny. Uz jsem to napsala k jejimu, které mi udelala, ale ještě to napíšu sem. Reagovala jsem na jeji nabídku, ale pak jsem dva dny nezaregovala. Na to mi bez upozornění napsala negativni hodnoceni. Marně jsem ji vysvetlovala duvody, hlavni je tezce nemocna dcera, dale se staram o 91letou matku a jeste hlidam male dítě. Tak jsem holt okamžitě neodepsala. To ale ta dáma neakceptovala, každý mame prý neco. Hodnoceni prý zmeni jen kdyz si vec vyzvednu. Chtela jsem tedy na ni telefon, poslala.mi ho a ja poslala svuj. Jenže telefon nikdy nevzala a ani nezavolala zpět. Jen napsala, ze kdyz jsem se s ni nedomluvila (jak jsem mela, kdyz nebere tel), tak ze si negativni hodnoceni zasloužím. Ja.si hlavne myslim, ze takovehle vyděračské postupy by tu nemely mit misto. Člověk je proti takovym praktikám doslova bezbranny. Ostatni mi můžou potvrdit, ze veci jim dokonce i přinesu a hodnoceni mam i davam jen pozitivni. Na rozdil od dotyčné dámy.

Akela 616 před 6 roky

Jen pro informaci celé jednání trvalo pomalu 14 dní, jen sliby a nic. Až po negativním ohodnocení se paní snažila odůvodňováním a prosila abych jí zrušila hodnocení, že věc chce a že si přijde. Z uvedeného čísla co mě napsala nikdo nikdy na moje číslo nevolal !!!!!!Slíbila jsem jí že tedy počkám a že až si věc vyzvedne hodnocení změním. Přesto opět nebyla schopná se domluvit. Nemám ráda lháře a lidi co mě vkládají do úst slova a výrazy, které jsem neřekla. Ti co mě znají vědí jaká jsem. Ostatní ať si myslí co chtějí. Paní Milko přestaňte mě laskavě napadat a vyhrožovat. Případně sem mohu celou konverzaci zkopírovat Veselé Velikonoce....

Saša Praha 2 před 6 roky

Zdena je bezva.

Monika Špoulová 101 před 6 roky

Paní Milko,
Zdenu znám osobně a vím, že by negativ nedala bezdůvodně. Z vlastní zkušenosti vím, že pokud má člověk zdravotní či jiné komplikace a dá jí včas vědět, že si pro věc nemůže v dohodnutý termín přijet, tak Zdena vyjde vstříca počká, až si pro věc přijedete.
Bohužel máte smůlu v tom, že Zdenu zde zná mnoho lidí a ví, jaká je to dobrá duše, která negativ nikdy nedává bezdůvodně.

Přeji hezké velikonoce,
Monika

Zdenka 22 před 6 roky

Paní Monika to napsala přesně, paní Zdena je báječná. Ale znám i paní Milku. Je spolehlivá a ochotná. Mně dala číslo na mobil a pevnou linku. Nestala se chyba v tom, že paní Zdeně dala jedno číslo a volala jí z druhého? Nechce se mi věřit, že by paní Milka tvrdila něco, co není pravda.

Hanča Laila Kotalova 1 před 5 roky

Vysvetli mi nekdo prosim jak tahle vec funguje? Shanim hezkou svetlou skříň . Diky moc. Hezky den.

Lingvi 5 před 5 roky

Zelený rámeček PŘIDAT INZERÁT v pravém horním rohu

Lingvi 5 před 5 roky

Buďto si sama dáte inzerát typu HLEDÁM (vpravo nahoře), anebo kliknete na logo vlevo nahoře a budete si prohlížet stránky s nabídkami.