Přihlásit se

Přihlásit přes Facebook

nebo klasicky

Zapomenuté heslo? Zaregistrovat se


Jak na negativní hodnocení?

Diskuze » Přání, komentáře a otázky
avatar

Roman Mlčák (autor tématu) 0 před 11 roky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, nebo možná dát téma k zamyšlení, je-li možné dát negativní hodnocení nereagujícím zájemcům (případně nabízejícím). Jsem tu nový, a tak to možná vychází z mé nezkušenosti, ale připadá mi, že hodnocení lze udělit až při mazání inzerátu, a to zájemci, kterému jsem předmět předal. Tak nějak pocitově mi vychází, že člověku, se kterým se, i přes nějaké peripetie, dohodnu a předmět předám, tak nejspíše neudělím horší hodnocení než neutrální. Negativní hodnocení (tedy já osobně) bych asi uděloval člověku, který třeba emailem (i dvakrát) potvrdí, že má zájem, inzerát teda označím jako rezervovaný, dotyčné pošlu kontaktní udáje (telefonní číslo), ale uživatelka najednou žádným způsobem nereaguje... Je tedy možné takovou uživatelku nějakým způsobem ohodnotit? A pokud ne, tak proč?
avatar

Standa Hyský 1 před 11 roky

dobrý nápad
avatar

Linda Lu 5 před 11 roky

Taky bych ocenila možnost hodnocení nebo komentáře zájemci, který se se mnou několikrát domluvil na předání a nepřišel. Musím pak předmět vystavit znovu. Dávám něco zdarma a mám občas pocit, že je lepší vyhodit to k popelnici. Bylo by fajn ohodnotit někoho, kdo plýtvá vaším časem, ani se neomluví, zatímco vy si přizpůsobíte plány...
avatar

Martina Junkova 4 před 11 roky

Souhlasim,me se tohle deje taky casto
avatar

Kotule 2 před 11 roky

Jsem taky rozhodně pro.
avatar

Šárka Čapková 1 před 11 roky

Také jsem tento podnět poslala, naprosto souhlasím
avatar

Veronika Sieberová 2 před 11 roky

avatar

Saja Sajce 3 před 11 roky

avatar

Eva* 172 před 11 roky

Také bych potřebovala dávat negativní hodnocení. Vymyslela jsem to tak, že u inzerátu dám neg. hodnocení. Tím se inzerát sice smaže, a pak ho zkrátka musím zadat znovu. Bohužel lidé nepřiznají, že udělali chybu a tak jsem dostala své první negativní hodnocení i já. Klasika- Za dobrotu....Nevýhodou tedy je, že pokud já dám negativní hodnocení, pak ten který ho obdržel, mi ho dá ve vzteku také. Mělo by tedy jít dávat neg. hodnocení přímo, aniž by ten nespolehlivý pak vzteky kopal kolem sebe a kazil profil slušným, spolehlivým lidem.
avatar

Vladimír 3 před 11 roky

Ale i tak, jak jste to udělala, Evo, bych si dokázal domyslet, že mezi výhradně pozitivním hodnocením to jediné negativní neznamená vadu zrovna na VAŠEM přijímači
avatar

Pavla 10 před 11 roky

Docela se divím, že ještě není možnost udělit negativní hodnocení někomu kdo si předmět nepřevzal. Technicky by to určitě možné bylo. A jak by on mohl hodnotit nabízejícího bez předání věci? Přece nijak.Potom bych už věděla, že když se mi na jednu věc ozvou takřka současně tři lidé, že se nebudu spoléhat na to, že předmět opravdu vyzvedne někdo s velkým počtem negativních hodnocení. Za největší troufalost považuji to, když někdo domluví termín, nedorazí, nezvedá telefony.... no zkrátka dělá mrtvého brouka. Takovým lidem bych i zablokovala účet. Zvednout telefon a omluvit se, nebo říct "trhněte si nohou" zvládne snad každý.
avatar

Julie Glasslová 2 před 10 roky

chtěla bych změnit negativní hodnocení na neutrální (zájemkyně zaplatila poštovné pozdě, ale přece). Jde to?
avatar

Julie Glasslová 2 před 10 roky

odpoví mi někdo??
avatar

Admin Petr 266 před 10 roky

Přemýšlím, čím to je, že všem unikla (byl na to velký banner na homepage) tato nedávná novinka - http://vsezaodvoz.cz/aktuality/19/vyhlasujeme-konec-nespolehlivcum

Jinými slovy - funkce už existuje - negativní hodnocení nespolehlivým zájemcům je možné udělit v Moje inzeráty - Seznam zájemců.

Ocením tipy jak tyto věci lépe komunikovat - v emailu, vyskakovacím okně po přihlášení apod.