Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Jak na negativní hodnocení?

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

Roman Mlčák (autor tématu) 0 před 10 roky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, nebo možná dát téma k zamyšlení, je-li možné dát negativní hodnocení nereagujícím zájemcům (případně nabízejícím). Jsem tu nový, a tak to možná vychází z mé nezkušenosti, ale připadá mi, že hodnocení lze udělit až při mazání inzerátu, a to zájemci, kterému jsem předmět předal. Tak nějak pocitově mi vychází, že člověku, se kterým se, i přes nějaké peripetie, dohodnu a předmět předám, tak nejspíše neudělím horší hodnocení než neutrální. Negativní hodnocení (tedy já osobně) bych asi uděloval člověku, který třeba emailem (i dvakrát) potvrdí, že má zájem, inzerát teda označím jako rezervovaný, dotyčné pošlu kontaktní udáje (telefonní číslo), ale uživatelka najednou žádným způsobem nereaguje... Je tedy možné takovou uživatelku nějakým způsobem ohodnotit? A pokud ne, tak proč?

Standa Hyský 1 před 10 roky

dobrý nápad

Linda Lu 5 před 10 roky

Taky bych ocenila možnost hodnocení nebo komentáře zájemci, který se se mnou několikrát domluvil na předání a nepřišel. Musím pak předmět vystavit znovu. Dávám něco zdarma a mám občas pocit, že je lepší vyhodit to k popelnici. Bylo by fajn ohodnotit někoho, kdo plýtvá vaším časem, ani se neomluví, zatímco vy si přizpůsobíte plány...

Martina Junkova 4 před 10 roky

Souhlasim,me se tohle deje taky casto

Kotule 2 před 10 roky

Jsem taky rozhodně pro.

Šárka Čapková 1 před 10 roky

Také jsem tento podnět poslala, naprosto souhlasím

Veronika Sieberová 2 před 10 roky

Saja Sajce 3 před 10 roky

Eva* 172 před 10 roky

Také bych potřebovala dávat negativní hodnocení. Vymyslela jsem to tak, že u inzerátu dám neg. hodnocení. Tím se inzerát sice smaže, a pak ho zkrátka musím zadat znovu. Bohužel lidé nepřiznají, že udělali chybu a tak jsem dostala své první negativní hodnocení i já. Klasika- Za dobrotu....Nevýhodou tedy je, že pokud já dám negativní hodnocení, pak ten který ho obdržel, mi ho dá ve vzteku také. Mělo by tedy jít dávat neg. hodnocení přímo, aniž by ten nespolehlivý pak vzteky kopal kolem sebe a kazil profil slušným, spolehlivým lidem.

Vladimír 3 před 10 roky

Ale i tak, jak jste to udělala, Evo, bych si dokázal domyslet, že mezi výhradně pozitivním hodnocením to jediné negativní neznamená vadu zrovna na VAŠEM přijímači

Pavla 10 před 10 roky

Docela se divím, že ještě není možnost udělit negativní hodnocení někomu kdo si předmět nepřevzal. Technicky by to určitě možné bylo. A jak by on mohl hodnotit nabízejícího bez předání věci? Přece nijak.Potom bych už věděla, že když se mi na jednu věc ozvou takřka současně tři lidé, že se nebudu spoléhat na to, že předmět opravdu vyzvedne někdo s velkým počtem negativních hodnocení. Za největší troufalost považuji to, když někdo domluví termín, nedorazí, nezvedá telefony.... no zkrátka dělá mrtvého brouka. Takovým lidem bych i zablokovala účet. Zvednout telefon a omluvit se, nebo říct "trhněte si nohou" zvládne snad každý.

Julie Glasslová 2 před 9 roky

chtěla bych změnit negativní hodnocení na neutrální (zájemkyně zaplatila poštovné pozdě, ale přece). Jde to?

Julie Glasslová 2 před 9 roky

odpoví mi někdo??

Admin Petr 253 před 9 roky

Přemýšlím, čím to je, že všem unikla (byl na to velký banner na homepage) tato nedávná novinka - http://vsezaodvoz.cz/aktuality/19/vyhlasujeme-konec-nespolehlivcum

Jinými slovy - funkce už existuje - negativní hodnocení nespolehlivým zájemcům je možné udělit v Moje inzeráty - Seznam zájemců.

Ocením tipy jak tyto věci lépe komunikovat - v emailu, vyskakovacím okně po přihlášení apod.