Dana Dostálová
(autor tématu)
40
před 8 roky
Já jsem to začala řešit udělováním negativního komentáře. Pokud někdo něco poptává a moje věc mu nevyhovuje, samosebou má právo na to aby věc odmítnul, nikomu nic nenutím, ale postrádám nějakou úroveň, zatím mi to přišlo jako spíše "počkám si kdo nabídne lepší, hodnotnější, značkovější" Předposlední případ kdy jsem sociální rodině v nouzi nabídla poměrně kvalitní kočárek nemalé hodnoty mě přesvědčil, že asi je fakt lepší to přejít a nereagovat. Komunikace 3 dny, neustálé vyptávání, vymlouvání se proč nemůžou a nakonec žádost, že si ho vezmou jenom když jim ho přivezeme :-/ Desítky "vážných" zájemců kteří během jednoho emailu odpadávali jako mouchy s výmluvamy proč zrovna oni nemůžou. Poslední případ kdy tu paní nutně poptávala věci pro zvířátko, nabídla jsem jí že mám celou tašku, že zvířátko teď neplánujeme a věci nám tu jen tak leží. Nic, žádná odpověď, ticho. Odpovídání na poptávky budu muset přehodnotit.