co za to ?

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

(smazaný uživatel) (autor tématu) 5 před 8 roky

jsem nováček, rozkoukávám se a u inzerátů mi chybí cena, a tak nevím, jestli vůbec mám na nějaký inzerát napsat - např. narazila jsem v profilu jednoho inzerenta na informaci: "věci z inzerátu vyměním a nebo za drobný příspěvek do kasičky :o))) Moc to potěší ale není podmínkou...." Já neumím smlouvat, spíš by bylo lepší, kdyby tam rovnou bylo napsáno kolik ta věc stojí ? aby třeba při osobním setkání nedošlo k nějakému nedorozumění a já si nepřipadala trapně,...

trpaslycek 72 před 8 roky

Ahoj Limonádo, filozfie tohoto webu je, že vše se zde dává "pouze" za odvoz. Pokud někdo rovnou vyžaduje dárek nebo peníze, tak to sem nepatří. Někteří obdarovaní sami dají dárci dáreček, ale je to pouze na jejich rozhodnutí, dárce by to neměl vyžadovat.

Lukáš Václav Effenbe 29 před 8 roky

Ahoj Limonádo, Trpaslíček má pravdu. Hlavní myšlenkou je obdarovávání zdarma. Ty se zbavíš věci, která ještě někomu udělá radost, nebo naopak získáž za odvoz něco, co udělá radost tobě. V žádném případě po tobě nikdo nemůže chtít peníze nebo pamlsky. Pokud však sám uznáš, že darovaná věc má pro tebe opravdu velkou hodnotu (někdo daruje třeba televizi, celou ložnici a pod) můžeš se zeptat, čím tomu člověku na oplátku uděláš radost - každého většinou potěší čokoláda.. osobně jsem se setkal s čokoládou, kávou, domácími okurkami, rajčaty, nebo domácím koláčem a udělalo mi to radost. Někdo to ale neřeší a je opravdu rád, že se dané věci, která mu překáží, zbaví. A ještě možná na závěr - je dobré být opravdovou součástí systemu, tzn. brát, ale i dávat hodně štěstí

Klára 9 před 8 roky

Iveta Miková 7 před 8 roky

Presne, nikomu nic nedavej a neplat.Zde je vse za odvoz a jak jiz bylo zmineno muzes dle sveho dat nakou namku, kazdopadne na techto strankach by nikdo nemel chtit nic zaplatit nebo menit.At si k tomu vyuzivaji stranky k tomu urcene a nekazi nyslenku "za odvoz"