No mně se bohužel stalo, že ač mám víc než sto kladných hodnocení, tak jsem "schytala" negativní hodnocení od pána jen za to, že jsem projevila zájem o předmět. Napsala mu, že bych mohla přijet třeba druhý den, tak mi pán měl poslal termín, kdy může věc předat i svůj telefon a já se mu neozvala.... Nebo jiná paní navrhla předání cca 10 km od mého bydliště, Praha je velká ...
a já nemám opencard, přestupování s dětmi je složité, a hlavně ta paní, která nabízela videokazety, tak ani nevěděla, co na nich je, protože byly nepopsané... tak to je pak jízda pro zajíce v pytli...
Člověk, když má malé děti, které mu někdy totálně změní plány, tak opravdu někdy nezvládne na všechny maily reagovat obratem ... ale tímhle příspěvkem jsem spíš chtěla zjistit, jak to vidí ostatní, prostě nějaká pravidla, co už si zaslouží negativ a co je jen nezávazná poptávka... Protože někdo fakt s chutí hodnotí jenom to, že mu jiný neodepíše a nepotvrdí místo, den a čas schůzky, který určí předávající.... Zatímco podle mě by se měla situace hodnotit až poté, co zájemce, když mu já vyjdu vstříc časově podle toho, jak on napíše, že mu to vyhovuje, čekám na něj marně, a on mi za pár dní v mailu vynadá
.....