Nereagující inzerenti

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

Katka Brandtlová (autor tématu) 9 před 10 roky

Dobrý den, dost mi vadí, že většina inzerentů vůbec nereaguje. A to přesto, že si dají do inzerátu "spěchá", ale pak se nikdo 14 dní neozve a ve finále už je věc pryč.

Admin Petr 247 před 10 roky

Dobrý den, Kateřino, děkujeme za podnět! Zkusíme najít způsob, jak inzerenty přimět k lepší komunikaci. Jak by se vám zamlouvalo nějaké jednoduché veřejné označení "nekomunikujícího inzerenta"? Nechceme pranýřovat, ale jasně rozlišit dobrou a horší reputaci.

Katka Brandtlová (autor tématu) 9 před 10 roky

Ano, něco v tom smyslu jsem měla na mysli

Zuzana 1 před 10 roky

Když jsem darovala nábytek, ozvalo se mi poměrně hodně lidí v krátké době, pokud nechce člověk trávit veškerý volný čas na internetu, tak opravdu není možné odpovědět na všechny maily a dotazy. V tom bych se trochu zastala nereagujících. Mimo jiné - paradoxně jsou i nereagující kupující, kteří se ozvou jednou dvakrát a pak již nekomunikují.

Karol B. 9 před 10 roky

+1 Zuzana - tiez nechcem byt nezdvorily tym ze neodpisem aj ked sa snazim no ak ma clovek par inzeratov nie je to celkom mozne, dokonca nasledne nastava opacny "paradox" ... so zaujemcom sa dohodnem a nasledne sa neozve, potom nahanam dalsich zaujemcov ktorym som uz ale odpisal ze uz som vec slubil a takto dokola. Takto veci o ktore bol najvacsi zaujem casto paradoxne trvaju najdlhsie "predat" a clovek musi najviac usilia vynalozit - cize to verejne oznacenie je vlastne demotivujuce pre darujuceho davat sem veci ktore su potencialne "hodnotnejsie" pre viac ludi. Osobne by som v tejto suvislosti privital moznost rezervovat inzerat aj na viac ako 3 dni kedze sa to casto neda usledovat ...

Libuše Konvalinková Szabó 6 před 10 roky

Ano,souhlasím s Kateřinou,již 3x jsem oslovila jednoho inzerenta,a ani jednou se mi neozval /přesto že svůj inzerát má stále aktivní/.

Vlasatej 10 před 10 roky

Taková je bohužel celá dnešní doba. Nereagující, nezdravící, všichni na všechno kašlou....

Daniel Čech 2 před 10 roky

Já si myslím, že stačí inzerát stáhnout ze stránek. Sám jsem reagoval na více nabídek a odepsala mi pouze jedna paní.

Romana Krejčová 1 před 10 roky

Tak pokud je věc pryč tak na co je tam ten inzerát?! Mají si je mazat a nedávat ostatním falešné naděje že by to tam ještě mohlo být

Michal Hrotík 1 před 10 roky

A co dát inzerentům možnost odeslat hromadnou odpověď zájemcům?

Katka Brandtlová (autor tématu) 9 před 10 roky

Je to tady pořád - dva měsíce tu visí inzeráty, na které mi do dneška nikdo neodpověděl

Admin Petr 247 před 10 roky

@Michal Hrotík - to je zajímavý návrh! Popřemýšlíme o tom. Momentálně připravujeme další vylepšení a možnost označit nekomunikujícího zájemce určitě mezi nimi nezapadla. Jen pro informaci inzeráty se nyní automaticky promázávají po 90 dnech - jakou délku byste za sebe doporučili? Děkujeme!

Cvrckova 1 před 10 roky

Uvažuje se o možnosti posílat zprávy ostatním registrovaným uživatelům přímo přes Všezaodvoz, popřípadě kromě mailu zveřejnit pro přihlášené i telefon? Teď by mi to hodně pomohlo, mám zájemkyni se zjebně nefunkčním mailem (zablokovaná schránka).

Anna Žišková 2 před 10 roky

No vidíte a já mám opačné zkušenosti, inzeruji brýle, ozvalo se mi asi 5 zájemců a ve finále přišel jeden a to až po 3-4 domluvách, tak člověk jim to dá zdarma a oni ještě nemají čas přijít, aby jim to ještě domu zavezl, také mě to znechutilo. Tak to neberu, lidi už jsou takoví nevychovaní, dělám ve financích a klidně vás nechají jet i 30km, po předběžné domluvě a nejsou doma. Kdyby se aspoň omluvili, samozřejmě i tady, je to o slušnosti, o tom jak jsou k tomu vedeni, to je potom opravdu bída a špatná úroveň. A to dnes má každý mobil. Nedělej druhým to, co nechceš aby dělali tobě.

Jan Kuchta 1 před 10 roky

Urgoval jsem lidi co jsem jim odepsal podruhé a nic ani 1 email domlouval jsem si velké auto za které zaplatím cca 2000,- a povezu jeden stolek,nechápu proč ty inzeráty hned nestáhnou,takže teď ruším auto a budu asi trochu za blbce.takže děkuju všem co jsem psal díky mooooooc

Libuše Konvalinková Szabó 6 před 10 roky

S povinností uveřejnit u inzerátu telefonní číslo inzerenta naprosto souhlasím.Domluva by byla rychlejší a efektivnější,než přes e-mail.Možná by to konečně nereagující inzerenty odradilo od podávání inzerátů a nám ostatním usnadnilo život.

Parkes 57 před 10 roky

Mám opačný problém, lidé se ozvou, že mají o věc zájem, takže odepíšu, vzorně čekám na potvrzení a určení data a hodiny předání, a zájemce se už neozve. Přitom další zájemci čekají. Jak dlouho je únosné čekat na odpověď?

Eva 165 před 10 roky

Souhlasím, já jako inzerent- darující, pokud se někdo ozve, hned využiji možnost a dám na věc rezervaci. Pokud si dotyčný věc převezme, pak inzerát hned mažu. Také nechápu, že tu jsou inzeráty tak dlouho a jejich zadavatel buď nekomunikuje- pokud věc již nemá, pak at si inzerát smaže. Pokud by tu byl inzerát dlouho a inzerent na očividný zájem nereagoval, dala bych podnět ke smazání účtu. Odpovědět je přeci slušnost. Jak psal někdo dříve, pokud se ozve v krátkém čase rychle víc zájemců a to se stává, pak přeci není problém hned po domluvě s některým ze zájemců, dát k inzerátu hned cedulku rezervace a věc je pořešená. Není pak potřeba odpovídat ostatním. V takovém případě jim bude jasné, že si nemají dělat moc naděje, že to asi nevyjde a obdarován bude někdo jiný.

Českomoravská Produk 8 před 10 roky

Magda 23 před 10 roky

Souhlasím s nápadem možnosti rezervace na více než tři dni - třeba jako poslední možnost ručně si zadat počet dní. Také by se u inzerátu mohlo dát navolit kromě rezervace třeba i krátký komentář nebo kolonka "vzkaz dalším zájemcům" (např. napíšu popisek "rezervováno do čtvrtka, pokud zájemce nedorazí, bude na řadě další", který ve chvíli, kdy ho tam napíši, se automaticky odešle na mejl všem, kteří jsou ve skupině zájemců... tím se částečně eliminuje nutnost odpovídat všem jednotlivě. Jo a mimochodem, z jiného soudku: proč je na výběr pouze mezi avatary z FB nebo vezdejších prefabrikátů (nic proti nim, ale je to omezená nabídka)? Proč nelze nahrát vlastní obrázek nezávisle na Facebooku?

Českomoravská Produk 8 před 10 roky

souhlasím s Magdou dobrý příspěvek rezervace/zájemci

(smazaný uživatel) 35 před 10 roky

Je možné nějak ohodnotit i zájemce ? ozve se, domluváme termín, já kvůli němu někde čekám a on nedorazí...

Karin Dostrašilová 3 před 10 roky

Chtěla bych se zeptat, je možné kontaktovat inzerujícího, ikdyž už je zboží zarezervováno? Protože co když, ten člověk který o to měl původně zájem, ho nakonec mít nebude, a vy by jste mohli být třeba druhý v pořadí. Píše se že kontaktní informace jsou jenom když dám - mám o to zájem, ale co s tim, když je tom zarezervováno a informace nikde...

Viera Stašáková 2 před 10 roky

Pan Luděk Ryba napsal inzerát ,kde píše pouze telefonovat . Na SMS neodpovídá a telefon nezvedá . Druhý den je již sedačka prič. Nechápu toto jednání .

Parkes 57 před 10 roky

V posledních 3 dnech se mi stalo, že zájemci selžou - jedna paní si domluvila i den a hodinu, kdy si přijde, moc děkovala, na jinou věc pán zakliknul zájem, na mou okamžitou!!! reakci nic, občas to vypadá, že si někdo z nudy normálně utahuje z inzerentů. Pokud mají k dispozici kontaktní údaje, je slušné se omluvit aspoň post, když jim do toho něco vlezlo. Rozhodně by to chtělo nějak označit "zločince" jako varování ostatním inzerentům. Uf, nezní to moc drsně

Alex Kozák 1 před 10 roky

Mno, nedělal bych z toho takovou vědu. Nabídky a poptávky na serverech tohoto typu počítají s tím, že většina inzerentů a zájemců má slušné vychování a reaguje dle očekávaných společenských norem. Ti ostatní, co se chovají jinak, tedy "neslušně", k tomu zřejmě mají své "vnitřní" důvody. Netlačil bych administrátory tohoto serveru k nápravným opatřením kvůli těmto "vyčuránkům". Berte to tak, že to je hra: Nabídka- Poptávka. Když někdo něco doopravdy chce, (nebo potřebuje), jeho motivace sama zařídí řádnou realizaci. Aneb staré známé: ,,kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody..."

Jan 4 před 10 roky

Nebylo by špatné vytvořit mechanizmus k profilu uživatele který by na svém profilu označil inzerát jako darováno a komu ( samozřejmě inkognito) a po tomto aktu by se automaticky odeslal e-mail ostatním zájemcům, kteří se ozvali. Z pozice bývalého programátora bych to neviděl jako problém, ale chce to čas a práci.

Jan 4 před 10 roky

Taky mě napadá, že určitá část nereagujících darovala pouze jednu nebo jednorázově několik věcí a tím jejich zájem končí a žádné negativní hodnocení s nimi nehne. Ani o něm neví a je jim vše jedno. Takoví prostě lidi jsou a nás slušné to bude stále štvát. ( Miloš Kopecký )- "" Já už budu hodný, dědečku ""

AHK 2 před 9 roky

měla jsem pocit, že pokud kliknu na mám zájem, je věc zarezervována až do doby, než se mi poskytovatel ozve a domluvíme se. Teď tu ale čtu, že poskytovatelé mají na mailu mnoho zájemců - jak je to možné, když je věc označena jako zarezervovana. Nebylo by tedy lepší přihlášeným zobrazit kontaktní údaje poskytovatele, aby byla flexibilnější domluva? Co mohu, jako zájemce udělat pro urychlení předávky předmětu, když nemám šanci se s poskytovatelem domluvit? A jak je to v případě, že se mi poskytovatel neozve do vypršení limitu rezervace? To si musím sama hlídat a znovu rezervovat?

Parkes 57 před 9 roky

To AHK: Kliknutím ještě nezarezervujete, v jednu chvíli může kliknout třeba 10 lidí. Jako hlavně darující bych spíš řešila ty zájemce - a je jich spousta! - co na kladnou odpověď nereagují třeba den dva, blokují tím ostatní zájemce a ještě jsou dotčeni, že se na ně spěchá. Darování a získávání má dvě strany, nejenom zájemce, i dárce může být nespokojený a má plno práce navíc. Urychlení - jakmile dám telefon, ztrácím soukromí, stačí, když se mi do mailu i přes rezervaci vnutí další zájemci a přemlouvají a slibují i úplatu, když věc přenechám jim a ne člověku, kterému jsem ji zarezervovala. Myslím, že bychom si měli míň stěžovat a víc ocenit klady všezaodvoz.cz.

AHK 2 před 9 roky

to Parkes: děkuji za osvětlení. Zatím se rozkoukávám, tak jsem napoprvé nepobrala, jak to vlastně funguje. Už to tu vidím. Díky

Parkes 57 před 9 roky

A co s nereagujícími zájemci? Ti se na množství mailů atd. vymlouvat nemůžou, zvlášť když jim odpovím okamžitě. Můžu udělat jediné - v budoucnu nereagovat na jejich odpovědi u dalších nabídek. Ale nenechám se otrávit, aspoň zatím....

trpaslycek 72 před 9 roky

Dobrý den, také jsem zjistila, že je téměř nadlidský úkol odpovědět všem zájemncům, i když se o to snažím, co to jde. Nejlepší by opravdu bylo, kdyby se v případě, že označím inzerát jako rezervovaný, odeslala zájemcům nějaká odpověď, ušetřilo by to hodně času.

trpaslycek 72 před 9 roky

Vážení prodejci, mám na Vás dotaz. Jsem tu krátce a již jsem zažila psychické vypětí v okamžiku, kdy jsem chtěla věc co nejdříve "udat", ale snažila jsem se čekat na odpovědi zájemců, někde jsem to nevydržela a věc jsem nakonec dala tomu, kdo reagoval rychleji. Takže jsem sice někomu napsala, že věc je volná, když pak z mého pohldeu déle neodpovídal, tak jsem mu psala, že již není věc volná. Chci se zeptat vás zkušeněnjších, jaký máte vy systém při vybírání příjemců věcí? Předem děkuji za radu.

Mazlik Mazlik 1 před 9 roky

muze te me rict proc byl mui inzerat opet vymazan lidi tam davaj ze to darujou za ruzne praci prasky a ja kdyz to dam za karton gigaret tak je to smazene tak to by jste musel mazat vsechny inzeraty kde to kazdej dava za neco nekdo i zaflasku rumu ,becherovky atd .... docela me to uz toci

Parkes 57 před 9 roky

Tady se za prací prášky ani za rum "nedaruje". Nevím, kolik inzerátů za něco jste viděla, tady jsou jen výjimečně a podle zdejších pravidel jsou hned smazány. Pokud chcete "něco za něco", musíte na jinou inzerci, která to umožňuje.

Ema 9 před 9 roky

Už několik dni se snazim dovolat na jeden inzerat.A bohužel žadná odpověd.Inzerent nezvedá telefon ač psal že spěcha a že chce komunikaci jen přes telefon a to volat.A bohužel nic.Chápu že človek nemá čas sedět u telefonu celý den ale když to nikdo nezvedá několik dní at volate v kterou koli hodinu.Je mi z toho smutno