Cenné obrazy pana Míchala za odvoz

Diskuze » Přání, komentáře a otázky

zita opatová (1) (autor tématu) 0 před 2 měsíci

Jestlipak ví pán Míchal z Prahy 4,že daruje cenné obrazy, které časem na hodnotě spíše stoupnou... přeji ať se dostanou do správných rukou

Anina 1 před 2 měsíci

Hezký den všem, také jsem nabídku pana Michala sledovala, sice nejsem odborník, ale moje hodnocení je podobné jako u paní Zity Opatové. Obrazy jsou signované, tím se jejich hodnota zvýší. Pěkný den a s rozmyslem dáváním věcí zdarma.

petoru 18 před 2 měsíci

Nic moc cenného tam nevidím. Možná ty chaloupky od Reitera by se někomu mohly líbit a dal by za ně třeba tisícovku, jinak jsou to dle mého názoru obrazy za nižší stokoruny. Pokud se mýlím, tak mě někdo opravte prosím.

Karel Nezbeda 13 před 2 měsíci

A co když jsou to reprodukce?

Kiki27 6 před 2 měsíci

Mám jeden obraz od stejného akademického malíře jako jsou tyto obrazy signované - děda a babička ho dostali kdysi jako svatební dar. Pokud je to prostě olej na plátně a je to zarámované, tak jsou to originály a budou vzácnější s tím, jak je půlka lidí bude naivně považovat za reprodukce nebo je schová někde na půdě kde to pojde hnilobou.

Upřímně, zrovna u obrazů DOPORUČUJI VŠEM LAIKŮM ať se nejdříve poradí s nějakou galerií, nejdříve stačí zaslat fotky, později vidět osobně, ale určitě je velmi naivní je jen tak rozdávat. Zdá se to jako hloupost, ale některé věci které jsou pouze 30 let staré, jsou dneska už velmi cenné a to se tu můžeme bavit třeba jen o pitomých pokemon kartách , jsou prostě lidé, kteří za to ty peníze dají. Takže rozdávat obrazy akademických malířů z minulé éry... no dobře no...každý svého štěstí strůjce.

petoru 18 před 2 měsíci

Děláte bouři ve sklenici vody paní kiki27. Ty darované obrazy jsou naprosto bezcenné, mají cenu max cenu rámu + 100, a to i kdyby byly originály. A s pravděpodobností hraničící s jistotou to pan Michal dobře ví.