Potřebuju poradit aneb vaše zkušenosti ;-)

Diskuze » Potřebuju poradit

Tsfat (autor tématu) 69 před 3 roky

Používáte někdo mobil, kde je možnost dual sim + sd karta ?
Třeba jako to má LG K51S.

Zajímá mě, jak koexistujete s oběma sim kartami současně, kde si nastavíte, která karta má být použita, pokud na jedné máte datový balíček a chcete ji použít na internet a druhou na volání - jak explicitně vyberete, že když jdu právě volat, ať je použita (a tím i její číslo) právě ta která karta ?

Měl jsem vždy mobil jen na 1 sim a na webu moc těch rad a zkušeností není.
A ještě mne napadlo - jak "vypnete" jednu kartu ? T.j. pokud nechcete vybrat, že blokuj všechny příchozí hovory a nechcete ji fyzicky vybrat ze společného slotu, lze to ovládat "softvérově" ?

Díky za tipy.

Ivana Jank 117 před 3 roky

Dobry den, jsem uplny laik, ale toto pouzivam jiz nekolik let. Nemam pausal , dobijim si kredity. V nastaveni telefonu si vyberu, jestli budu vyuzivat data s karty č. 1 nebo č.2, stejne tak si muzu nastavit sms a volani. Volani nastavene na dannou sim ale nemam, v pripade, ze volam nebo pisu se telefon ,,zepta", jakou kartu ( operatora ) ma pouzit. Vyberu si dle operatora volaneho ( mam rozdily
v cene volani na ciziho opratora). A stazene soubory a ost. se mi ukladaji na ext. kartu bez rozliseni, pres kterou sim bylo stazeno. Neni s tim nejmensi problem, volajici se vam dovola i napise napr. na WhatsApp na obe sim dle potreby, abe karty jsou v pohotovosti stale. Tak snad to me zenske vysvetleni pochopite.

michal šindelář 11 před 3 roky

Určitě se to bude lišit podle telefonů - jak si který výrobce přizpůsobí konkrétní android. Zkušenost s Nokií 6.1, čistý android:
- nastavíte si která karta má být preferována pro volání, data, a SMS (pro každou položku individuálně).