Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Hodnocení

Diskuze » Negativní příhody

Eva* (autor tématu) 172 před 8 roky

Dnes jsem paní Lence udělila neutrální hodnocení. Bylo to z důvodu, kdy si měla vyzvednout dar ve 13.30 hod. Celý denní program jsem si tedy zařídila podle toho. Po 13.56 hod mi přišel email, že paní nestíhá a dorazí až další den. Čekala jsem tedy tento den zbytečně, veškerá organizace byla zbytečná. Dala jsem paní další šanci a přistoupila na předání daru další den, kdy k předání i došlo. Za jeden promeškaný den jsem proto udělila mírné neutrální hodnocení. Paní očividně bez sebereflexe, o to víc má sebevědomí, mi též udělila neutrální hodnocení. Takže vážená, to že se omluvíte v emailu až půl hodiny potom, kdy jste měla dorazit, je k ničemu! Omlouvat se má ze slušnosti dostatečně s předstihem. Vzala jste si dar a udělila mi neutrální hodnocení? Neměla jsem vám ještě dar náhodou dovést až k vám domů? Takové chování považuji za drzost a nevychovanost.

mysik 118 před 8 roky

Pani Lenka mohla byť rada, že ste boli ochotná dohodnúť ďalší termín a miesto toho ste pomaly v pozícii, že máte byť rada, že vôbec prišla No nevychovanosť a nevďačnosť niektorých ľudí je otrasná

Veronika Ava 24 před 8 roky

Být Vámi, kontaktovala bych adminy, takové hodnocení je bez diskuze neoprávněné.