Ivi
(autor tématu)
9
před 4 roky
Alex Svoboda si u mě objednal překapávač na kávu. Na smluvené místo nedorazil.
Dala jsem mu neutrální (šedé) hodnocení s textem: čekala jsem skoro dvacet minut. zájemce o překapávač nepřišel..
Alex Svoboda mi napsal zprávu do konverzace: Alex Svoboda. před 4 týdny.
Paní kde jste byli, já jsem tam byl ale jelikož nemám mob.internet nemohl jsem s Vámi spojit?
a včera NEGATIVNÍ hodnocení od Alexe Svobody: Alex Svoboda. před 24 hodinami. Slušně jsem se omlouvil,Paní i přes to dala mi negativ.
Celé jednání mi přijde neomalené, lež, že mi nenašel a další lež, že se omluvil a negativ.
...................
a poslední dobou se to asi množí, vidím to i u jiných inzerujících..
Já mám 4 negativy, jeden od Alexe Svobody a tři od Jitky Hvězdové.
Ta si u mne objednala tři věci do akvárka. Nepřišla si pro ně. Po mých urgencích (několika, jestli mám zrušit rezervaci) napsala, že odvezla tatínka do nemocnice, tak že později. Souhlasila jsem. Ale na jejím profilu jsem viděla, že si objednává a hlavně přebírá další věci. A já dala další inzeráty a paní Jitka Gvězdová se o ně přihlásila s tím, že si je odebere. Asi jsem ji měla nechat přijít. Já ale napsala, že už u mě má objednáno, tak aby si to odnesla všechno. A to byla chyba. Dostala jsem za ty tři objednané věci tři negativy. Tak jsem své neutrální hodnocení také změnila na negativy. Ale jak se takovýmhle lidem bránit.
Zablokovala jsem je. Je to následek lockdownu, že se chovají lidi takhle falešně?