A hned další novinka (co tu už pár dní je, jen jsme ji nestihli pořádně vysvětlit). Jelikož nikdo není dokonalý a my už tuplem ne, stane se, že po úspěšném předání věci dojde k
a) chybnému hodnocení - např. hodnocení je negativní ale vysvětlující text pozitivní
b) chybnému výběru nového majitele
Pro oba případy jsme zavedli drobný zlepšovák: pokud udělíte hodnocení správné osobě, ale zvolíte hodnocení chybné, můžete je ve svém profilu (záložka Hodnocení - udělené) kdykoliv změnit (jak hodnotu, tak text). Už nás tedy nemusíte kontaktovat s tím, abychom hodnocení opravili. V případě, že vyberete chybně nového majitele (on se vám ozval a stěžuje si, že je to omyl), ale nedohledáte, kdo je majitel správný, můžete celé hodnocení smazat, aby ho nedostal někdo, kdo si ho (v dobrém ani ve zlém nezaslouží). Samozřejmě v druhém případě by to chtělo ještě změnit nového majitele, což je náročnější úkon. Takže pokud víte, kdo je ten správný, stačí nám napsat na podporu a my jen vyměníme majitele.
Pro případ b) ale máme v plánu větší změnu, která by měla vše řešit - komunikaci skrz web, aby vždy bylo jasné, jaký uživatel s vámi komunikoval a tím pádem, kdo věc získal. To chvilku ještě potrvá, zatím tedy aspoň dílčí zlepšení