Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Návrh: Počty a typy hodnocení v mailu s odpovědí, blacklist

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Josef Lišák Turek (autor tématu) 70 před 8 roky

Zdravím,

myslím, že už tady někdo něco podobného řešil. Ale nedá mi to. Dnes mne kontaktovala paní, která má hodně negativních hodnocení, ohledně jedné věci, kterou zde mám v nabídkách. Odmítl jsem jí tedy předat věc právě kvůli těm hodnocením, která jsem ale zjistil teprve po shlédnutí jejího profilu.

Tak jsem chtěl navrhnout, zda by nebylo možné implementovat do zprávy typy a počet hodnocení od ostatních uživatelů. Rozhodně by to bylo pohodlnější, než rozklikávat odkaz a překlikávat na hodnocení, abych zjistil, s kým mám tu čest.

Dál bych navrhnul možnost dávat jednotlivé uživatele na nějaký veřejně dostupný (v rámci komunity zde) blacklist, kam by se dávali nespolehliví zájemci. Ono být na takovém seznamu není rozhodně nic příjemného a ostatní by alespoň věděli, na koho se nemůžou spolehnout, že se například v danou dobu dostaví.

Eva* 172 před 8 roky

Nápad má zřejmě jednu vadu, nefungují internetové stránky na principu, kolikrát si je lidé zobrazí? Pokud by lidé neklikali na odkaz, ale měli info rovnou v emailu, bylo by to pro nás pohodlnější, ale pro provozovatele nevýhodné.

Josef Lišák Turek (autor tématu) 70 před 8 roky

Tím nejspíš myslíte zobrazování reklam na stránkách. Podle mého by to mělo jen minimální dopad, protože lidé na stránky stejně chodí a prohlíží / zadávají inzeráty. Nemyslím, že by zrovna takovéto obohacení mailu s odpovědí mělo nějaký dramatický dopad na návštěvnost tohoto webu. Možná dokonce naopak. Lidé by klikali na linky profilů ze zvědavosti, proč tomu či onomu věc nedat a tím by se návštěvnost mohla ještě zvýšit.

Daniel Pajonk 4 před 8 roky

Souhlasím s Josef Turek, někdy se proklikat tou záplavou zájemců je nepříjemný proces.

Admin Petr 253 před 8 roky

@Josef: děkujeme za skvělé podněty Blacklist připravujeme, brzy se dočkáte Počet hodnocení do zpráv promyslíme. Kliky na web v tomto nejsou cílem, spíš doplňkovou cestou, jak k uživateli získat co nejvíc informací, působí-li podezřele. Současně zvažujeme hodnocení ještě trochu vylepšit, takže až na to dojde, podnět určitě vezmeme v potaz.