Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

zrušit REZERVACE

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Buysell (autor tématu) 5 před 10 roky

Vážení administrátoři či majitelé stránek! Poté co jste zavedli možnost rezervace se všechno neskutečně zkomplikovalo. x krát si věc někdo zarezervuje a pak si pro ni vůbec nepřijde a blokuje se tím možnost komunikace s dalšími kteří si ji mohli již dávno vyzvednout !!! proč jste to nenechali jak to bylo dříve , bez rezervací, jen s kontaktem na majitele , a pak se prostě dohodne že si pro věc dotyčný dorazí do 16 h, jinak v 17 h už mám možnost dorazit další atd. prostě kdo dřív přijde dřív mele. a ne nějaké blokování a rezervování, které x krát k ničemu nevede.

Jarys 3 před 10 roky

Naprosto souhlasím s Buysellem.

Parkes 57 před 10 roky

Naprosto nesouhlasím, co maminky s dětmi a lidi, co mají školu nebo práci? Rezervace funguje jen asi ze dvou třetin (moje zkušenost), ale ráda vážnému zájemci třeba i pár dní počkám. Pokud se neukáže, má příště smůlu. Už jsem takhle odmítla několik nespolehlivých a nevychovaných. Ale systém rezervace aspoň nevzbuzuje falešné naděje u dalších zájemců. Vylepšit by se možná dal, ale jsem proti rušení.

Buysell (autor tématu) 5 před 10 roky

OK,ale potom ať ten inzerát po dobu rezervace zmizí. NAvíc pokud nejste přihlášeni tak se tam ani nezobrazuje že věc je rezervovaná, to se vám objeví teprve po přihlášení, takže i to je matoucí.

Hanka Gončárová 4 před 10 roky

prosím jak je možné si něco rezervovat?

David Drdek 66 před 10 roky

@Hanka možnost rezervovat věc má pouze inzerent, je to vhodné pokud již máte několik zájemců a nechcete aby vás další zájemci během doby rezervace kontaktovali

Hanka Gončárová 4 před 10 roky

David Drdek díky za info

Petra Skalská 1 před 10 roky

Dobrý večer všem, je nějak možné kontaktovat dotyčného, že pakliže si věc nevyzvedne ten kdo jí má v rezervaci chci být další v pořadí kdo má zájem? děkuji Péta

Petra 1 před 10 roky

Rezervace mi připadá jako užitečná, pokud zadám, že je zboží rezervováno, nepřijde mi hora žádostí, které je potřeba odmítnout. Ale ráda bych ještě nějaké vylepšení, ohledně zrušení či prodloužení rezervace - nikde jsem na to nepřišla a to by se zrovna docela hodilo. Popřípadě možnost dát více možností ohledně délky rezervace.

Admin Petr 252 před 10 roky

@ Petr Skalská - omluvte prosím velmi zpožděnou odpověď - u rezervací to možné není, právě k tomu slouží, aby inzerent nebyl zavalen maily zájemců. Ve chvíli kdy rezervace vyprší je opět možní inzerentovi napsat. @Petra - Rezervaci lze zrušit kliknutím na zelené tlačítko (Play) v sekci Moje inzeráty v profilu. Prodloužit rezervaci lze jejím opakováním.

Aďa Adinka 1 před 10 roky

Dobrý den, jsem zde nováček, ale co se týká rezervace, naprosto souhlasím. Paní Andrea inzeruje http://vsezaodvoz.cz/profil/27026/andrea a bohužel ani se mi nepodařilo zjistit na ní email, vše bych byla schopná odvést ještě dnes, jsem v ID a opravdu se by to velmi pomohlo. Děkuji za případné rady a přeji hezký den.