Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Při odesíláni poptávky přímo ze stránky s nabídkou by měla kopie chodit i poptávajícímu.

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 10 roky

Při odesíláni poptávky přímo ze stránky s nabídkou by měla její kopie chodit i poptávajícímu. Bylo by tak hned jednoznačně jasné zda vůbec reagoval, kdy tak učinil, a co vlastně v poptávce uvedl.

Jarka 23 před 10 roky

Zdravim Karle, dekujeme za napad Popremyslime, jestli by se tohle vylepseni dalo zapracovat do designu. Jak se na to divaji ostatni? Zda se vam to uzitecne?

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 10 roky

Mně se to zdá velice užitečné. Dá se k tomu vrátit. V další korespondenci už neuvádím všechny informace pořád dokola. Naopak bych uvítal stručný mail při přihlášení, odhlášení, vložení příspěvku a poděkování. Prostě by byla celá korespondence pohromadě, a mohl bych se k ní i po půlroce rychle vrátit. Když mi někdo něco věnuje, tak pokud jsem v daném okamžiku při smyslech, tak se snažím pohotově zeptat co zase shání on/a, o co by stáli a pokud na něco takového doma nebo i jinde narazím, tak se i po delším čase rád ozvu zpátky. Rovněž bych uvítal možnost uložit si ke každé osobě vlastní poznámku - kontaktní údaje, zvláštnosti, co shání. Tato soukromá poznámka by byla pro ostatní účastníky nedostupná, zvláště v případě kontaktních údajů!

Tomas Mithofer 45 před 10 roky

To by bylo fajn.