Ne vždy dohoda dopadne.

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 9 roky

Stál bych o možnost projevit zájem i jako druhý, třetí v pořadí, protože se domnívám, že pravidelně někdo projeví sice zájem jako první, ale nakonec to buď odkládá nebo si to třeba i úplně rozmyslí. V současné době zřejmě není v tomto případě jak se dárci přihlásit, jak o sobě dát vědět. Jsem tady začátečník, a tak možná některé již existující funkčnosti stránek zatím neznám.

Iveta Tomášová 1 před 9 roky

Dobrý den já mám podobný problém a ještě by mě zajímalo jak to funguje v případě že někomu pošlu mám zájem a svoje kontakty a tak.dosud se mi z 24 lidí ozval jeden a to ještě s urážlivím emailem že když něco chci tak mu mám zavolat ale jak když i inzerci telefonní čísla většinou nejsou????

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 9 roky