Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Ne vždy dohoda dopadne.

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 10 roky

Stál bych o možnost projevit zájem i jako druhý, třetí v pořadí, protože se domnívám, že pravidelně někdo projeví sice zájem jako první, ale nakonec to buď odkládá nebo si to třeba i úplně rozmyslí. V současné době zřejmě není v tomto případě jak se dárci přihlásit, jak o sobě dát vědět. Jsem tady začátečník, a tak možná některé již existující funkčnosti stránek zatím neznám.

Iveta Tomášová 1 před 10 roky

Dobrý den já mám podobný problém a ještě by mě zajímalo jak to funguje v případě že někomu pošlu mám zájem a svoje kontakty a tak.dosud se mi z 24 lidí ozval jeden a to ještě s urážlivím emailem že když něco chci tak mu mám zavolat ale jak když i inzerci telefonní čísla většinou nejsou????

Karel Procházka (autor tématu) 4 před 10 roky

Ze stránek zřejmě nelze nikde nalézt ani odvodit mechanizmus rezervací. Všude narážím na ZAREZERVOVÁNO, pokud ne tak píši vzkaz přímo ze stránek vsezaodvoz.cz, odešlu ho a nic se nestane, čekám, ale ani dále se nic neděje, a tak nevím? Už jsem začal psát se vzkazem ze stránek současně ještě paralelní e-mail přímo ze své e-mailové adresy. Výsledek stejný nula nula nic. Ani v ČASTÝCH OTÁZKÁCH jsem se nic užitečného nedozvěděl. Domnívám se, že by mail odesílaný ze stránek vse....cz měl odcházet současně paralelně i na e-mailovou adresu odesílajícího už proto, aby byla jasná skutečná funkčnost aplikace - hlášku ZPRÁVA ODESLÁNA považuji za nedostatečnou především proto, že je neprůkazná, a s odstupem není možné sek vlastní reakci vrátit. Druhým důvodem by bylo to, že by se odesílající mohl kdykoliv přesvědčit co vlastně napsal a odeslal - co tomu druhému slíbil. U odesílaných mailů ze stránek jsem předpokládal, že po odeslání prvního dojde k jakési blokaci, která zabrání zahlcení nabízejícího sprškou drsítek zpráv. To vidím jako jednu možnost. Odblokování by prováděla nabízející strana. Stránky by mohly blokovat i odesílání dalších reakcí a uchovávat je v pořadí v jakém byly zadány. V okamžiku kdy by nabízející z nějakého důvodu (například by se mu reakce zdála podezřelá nebo se mu prostě nelíbila nebo nevyhovoval nabízený termín vyzvednutí) by mu ze stránek dorazila další poptávka. Na stránce nabídky by se zobrazoval počet poptávek po nabízené položce aktuálně čekající ve frontě. Rovněž nevím co mám nabízenému psát. Dosud jsem posílal především termíny kdy se mohu zastavit a předmět vyzvednout doplněný svým e-mailovým a telefonickým kontaktem. To mám psát motivační dopis jako u žádosti o zaměstnání? Velice si vážím organizátorů, ale pro nováčky je tady spoustu nejasností které by potřebovali vysvětlit třeba právě v ČASTÝCH OTÁZKÁCH.

trpaslycek 72 před 10 roky

Zdravím, rezervaci inzerované věci provádí ten, kdo věci daruje na základě svého rozhodnutí. Když pošlete email, tak ten určitě inzerentovi dorazí, ale neprovede se tak rezervace inzerátu, tu musí provést jeho majitel. Stává se ale, že inzerentovi přijde spoutu mailů a nestíá na ně odpovídat, nebo někteří prostě neodpovídají vůbec. Já se např. snažím všem zájemcům odpovědět, ale ně každý na to má třeba čas a náturu Pokud vidíte, že inzerát rezervovaný, tak to znamená, že už se nejspíš majitel s někým dohodl a nechce dostávat další maily zájemců. Hezký den.