Chystáme VšezaOdvoz Premium - pojďte nám říct, co by podle vás mělo umět. Zabere to jen 2 minuty. Jdu na to.

Hodnocení

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Lucie Červenková (autor tématu) 1 před 10 roky

Dobrý den, předala jsem zatím jen pár věcí, ale vypozorovala jsem, že to má většinou stejný průběh - ozve se mi třeba 8 lidí, já prvnímu odepíšu, že mu danou věc rezervuji 3 dny, pošlu adresu a telefon a ať se ozve. Dalším odepíšu, že je druhý, třetí,.....v pořadí, a že se v případě, že předchozí zájemce věc nevyzvedne, ozvu. Ti ostatní zájemci odepisují, jak je to škoda, že mají zájem a ať se určitě ozvu. První mlčí. Tak 4 dne píšu druhému v pořadí...a mlčí...většinou věc předávám cca 4.-5. zájemci. Mám s tím práci navíc a trvá to dlouho. Proto by bylo dobré získat možnost hodnotit i lidi, co se mi zobrazí v kontaktech, ne jen člověka, který danou věc získal (protože ten je spolehlivý, když už si dojel, že?!). Takhle bych se podívala do hodnocení a když bych viděla, že má první reagující více negativních hodnocení, nabídla bych věc rovnou dalším v pořadí.....možná to jde a já jsem trdlo, ale zatím jsem nepřišla na to, jak hodnocení přidat. Děkuji za přečtení mého elaborátu, ale začíná mě to fakt štvát.

Pavla 10 před 10 roky

Dobrý den, Naprosto chápu a bohužel musím říct, že se mi stalo to samé. Ráda bych věděla, jestli existuje nějaká možnost ohodnotit člověka který projevil zájem a nakonec si věc neodvezl, nebo se nejlépe ani neozval. Někteří lidé jsou velmi zbrklí a chtějí hned vše zarezervovat aby jim náhodou něco neuniklo... Poté objeví nějakou lepší věc, nebo si to jednoduše rozmyslí a ani nedají vědět.

filos12 1 před 10 roky

Všechno je to žel v lidech, já mám stejnou zkušenost z jiného portálu - tam jsem to řešil tak, že jsem prostě dával na odvoz jeden, max. dva dny (když bylo hodně zájemců), což jsem také hned v jednání avizoval a pokud to nedopadlo, automaticky jsem kontaktoval dalšího. Tady to hodnocení se mi líbí, trochu to napoví - přeji všem pěkný den!