Hodnocení

Diskuze » Chyby a vylepšení VšezaOdvoz

Lucie Červenková (autor tématu) 1 před 9 roky

Dobrý den, předala jsem zatím jen pár věcí, ale vypozorovala jsem, že to má většinou stejný průběh - ozve se mi třeba 8 lidí, já prvnímu odepíšu, že mu danou věc rezervuji 3 dny, pošlu adresu a telefon a ať se ozve. Dalším odepíšu, že je druhý, třetí,.....v pořadí, a že se v případě, že předchozí zájemce věc nevyzvedne, ozvu. Ti ostatní zájemci odepisují, jak je to škoda, že mají zájem a ať se určitě ozvu. První mlčí. Tak 4 dne píšu druhému v pořadí...a mlčí...většinou věc předávám cca 4.-5. zájemci. Mám s tím práci navíc a trvá to dlouho. Proto by bylo dobré získat možnost hodnotit i lidi, co se mi zobrazí v kontaktech, ne jen člověka, který danou věc získal (protože ten je spolehlivý, když už si dojel, že?!). Takhle bych se podívala do hodnocení a když bych viděla, že má první reagující více negativních hodnocení, nabídla bych věc rovnou dalším v pořadí.....možná to jde a já jsem trdlo, ale zatím jsem nepřišla na to, jak hodnocení přidat. Děkuji za přečtení mého elaborátu, ale začíná mě to fakt štvát.

Pavla 10 před 9 roky

Dobrý den, Naprosto chápu a bohužel musím říct, že se mi stalo to samé. Ráda bych věděla, jestli existuje nějaká možnost ohodnotit člověka který projevil zájem a nakonec si věc neodvezl, nebo se nejlépe ani neozval. Někteří lidé jsou velmi zbrklí a chtějí hned vše zarezervovat aby jim náhodou něco neuniklo... Poté objeví nějakou lepší věc, nebo si to jednoduše rozmyslí a ani nedají vědět.

filos12 1 před 9 roky

Všechno je to žel v lidech, já mám stejnou zkušenost z jiného portálu - tam jsem to řešil tak, že jsem prostě dával na odvoz jeden, max. dva dny (když bylo hodně zájemců), což jsem také hned v jednání avizoval a pokud to nedopadlo, automaticky jsem kontaktoval dalšího. Tady to hodnocení se mi líbí, trochu to napoví - přeji všem pěkný den!