5.10.2013 23:35
Ahoj všem!
Již je to nějaký pátek od poslední zprávy, konec léta nám bohužel tolik času nedopřál. Teď už ale o to pilněji ladíme nový web :-)
V posledním týdnu jsme se nejvíc zapotili při odstraňování chyby u přihlašování Facebookem, kde noví uživatelé se sice přihlásili, ale nebyli přitom správně zaregistrováni a tak se jim neuložil do profilu email nutný např. k vložení inzerátu. Za tuto chybu se moc omlouváme a ty z vás, kteří na ni narazili bychom rádi požádali o přezkoušení a krátké info, zda již vše běží jako na drátkách. Moc nám pomáhá každá zpráva o chybách, chybkách či nedokonalostech, na které narazíte – děkujeme!
A teď něco veselejšího – na základě zkušeností vás i nás se chystáme vylepšit systém rezervací. Máme v plánu udělat rezervace na dobu určitou, po kterou nebude možné na inzerát reagovat, ale která se sama zruší po uplynutí nastavené doby, aby měli šanci další zájemci a inzerent nemusel inzerát znovu oživovat. Co tomu říkáte? Napište nám, jaká minimální a maximální doba rezervace by se vám líbila.
Zároveň chceme dál vylepšit seznam zájemců o inzerovanou věc. Seznam zobrazuje každého, kdo si rozklikne kontaktní údaje inzerenta. Díky tomu lze pak snadno vybrat nového zájemce a udělit mu hodnocení. Celý proces ale asi není tak jasný a hladký, jak jsme doufali. Proto ho v brzké době zkusíme zpřehlednit. Zájímá nás – jakou zkušenost s ním máte vy? Co byste na něm změnili, vylepšili?
Budeme rádi za každý nápad, kterým nám pomůžete udělat VšezaOdvoz hezčí a lepší. Je tu pro vás :-)
Hezký říjen přeje tým VšezaOdvoz!