Neschopnost domluvit si termín předání

Diskuze » Negativní příhody

Myval234 (autor tématu) 6 před 9 roky

Vzhledem k tomu, že zatím není možné dávat uživatelům, kteří si věc nevyzvedli, negativní hodnocení, chtěla bych na doporučení admina alespoň touto cestou zveřejnit svoji negativní zkušenost s uživatelkou Nada JAdrna, která si vesele nechávala na týden zarezervovat věci a posléze si pro ně bez jakékoliv omluvy nepřišla. V momentě, kdy jsem se snažila domluvit konkrétní termín předání, začala být komunikace z její strany sporadická. Zbytečně jsem ztratila dost času tím, když jsem se snažila navrhovat stále nové termíny, kdy si pro věci může přijít. Tím, že na moje pokusy o domluvení termínu asi dvakrát odpověděla (např. dotazem, zda může přijít odpoledne - po kladné odpovědi pak už nic, takže nebylo patrné, jestli na ni mám čekat, nebo ne), vyvolávala zcela mylný dojem, že si pro věci skutečně hodlá přijít. Jsem z toho znechucená. Snažím se ke všem zájemcům přistupovat férově, ale toto byla naprostá ztráta mého času. Snad alespoň takto ušetřím obdobné zklamání jinému inzerentovi. Pro sebe si z toho vyvozuji, že i moje ochota bude mít do budoucna větší limity, protože nervy mám jen jedny.

Karol B. 9 před 9 roky

je to mrzute ale nenechajte sa demotivovat, zbytocne Vas pripravi o radost z darovania. mne sa to stava opakovane (vsetci by vsetko chceli no najlepsie ... hned ... chodit po to uz nie je cas) a tiez ma to chvilami nahneva, no nasledne pride clovek ktory je schopny dar prijmut a stoji to za to.

Zuzana Wolfová 2 před 9 roky

Taky sa pridávam, som tu síce len veľmi krátko, ale problémy pri vyzdvinutí/domluvě (niekto nepríde v dohodnutom čase, prestane sa ozývať...) nie sú príjemné. Bolo by dobré mať k dispozícii nejaký prostriedok, ktorým by bolo možné danú osobu ohodnotiť a ušetriť tým iným ľuďom čas či nervy, najmä, pokiaľ to tá osoba robí opakovane...

Myval234 (autor tématu) 6 před 9 roky

Admin mi psal, že v budoucnu hodlají přidat možnost označit nespolehlivé zájemce. Jen si ještě budeme muset počkat a zatím využívat tohle fórum. Takže se nestyďte a jmenovitě je uvádějte, pomůžete tak ostatním.

Zuzana Wolfová 2 před 9 roky

Ďakujem za odpoveď Jedná sa o uživateľa "Michal Jancarik" (http://vsezaodvoz.cz/profil/27099/michal-jancarik), na prvé stretnutie sa ospravedlnil, že nestihne prísť, na druhé dohodnuté sa vôbec neozval, neprišiel, nič...

Myval234 (autor tématu) 6 před 9 roky

Tak s tím mám zkušenost i já, psala jsem mu to dokonce do hodnocení. Škoda, že jste si toho nevšimla. U mě si totiž nakonec věci po komplikovanější dohodě vyzvedl, ale to neznamená, že bych jej doporučovala. Ostatně jsem mu při předávání dala jasně najevo, že není slušné nechávat lidi bez omluvy čekat. Je smutné zjistit, že se z toho nepoučil.

Iveta Miková 7 před 9 roky

Ano souhlasim i ja se s tim bohuzel setkala, ze vec byla chtena a rezervana.Po sleze sem byla " poprosena " at vec odnesu na metro, ze si tam vec pani prevezme.Pritom mam jasne napsano, ze prevzeti pouze v miste meho bydliste.Mam 2 letou a 7 letou dcerku a metro vzdalene 10 minut ode me.Nekteri proste nechapou, ze vec davam a nic z toho nemam, ne abych jete nekam vlacela deti a modlila se, aby dotycny k metru opravdu prisel.Pak sem mela takovy vztek, ze jsem vymazala vsechyny inzeraty a na cas se vse za odvoz vyhla obloukem.Jenze doma se kupi vecicky co nevyuziji a vyhodit je neumim.Tak sem to riskla a doufam, ze zacnou ozyvat lidicky co o veci opravdu stoji a budou z nich mit radost